100/973
Televize Jiříka a Verunky
Komentáře
|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro Ferrer |
26.3.2013 7:33 |
|
Díky moc. Jsme rádi, že někdo naši výdrž ocenil. |
Ferrer (id: 11246
)
|
25.3.2013 22:15 |
|
Ahoj, stále moc pěkné. A taky nejstarší aktivní prezentace na akvarko.cz
Super. |
katkanezvalova (id: 13659
)
|
19.3.2013 13:39 |
|
Líbí moc, akorát bych dala černou tapetu do pozadí za 8 |
McFish (id: 13776
)
|
25.2.2013 22:15 |
|
super:) (hodnocení 8) |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro frenky |
21.12.2012 16:34 |
|
Děkuji za hodnocení, třeba se zase někdy nějaká nová fotka objeví. |
frenky (id: 10450 )
|
24.11.2012 22:28 |
|
Jen dodat nove fota a je to jako v HDcku. (hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
|
19.11.2012 22:37 |
|
Zatim nebudu hodnotit(neni co),posledni fotka kveten 2012.Pockam a uvidim. |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro frenk |
12.6.2012 9:53 |
|
Díky moc za pochvalné hodnocení. |
frenk (id: 13377
)
|
5.6.2012 9:26 |
|
Moc pěkné ryby i akvárko (hodnocení 8) |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro ZULA |
4.5.2012 8:53 |
|
Díky, pokusím se něco nového nafotit. |
ZULA (id: 11869
)
|
19.4.2012 16:35 |
|
Pořád pěkné akvárko,ale rád bych novější foto,dík a ahoj. |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro ZULA |
31.8.2011 13:11 |
|
Děkuji za krásné ohodnocení. |
ZULA (id: 11869
)
|
22.8.2011 11:16 |
|
Akvárium velmi pěkné rybičky paráda,8 (hodnocení 8) |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro Mišulec |
31.12.2010 12:29 |
|
Děkuji všem za pěkné přání a hodnocení. Určitě zase nějaké nové fotky přidám. |
Mišulec (id: 11686
)
|
31.12.2010 10:36 |
|
moc hezky necky at to šlape jasna 8.
|
Lery (id: 7644
)
|
31.12.2010 6:38 |
|
Obnovuji hodnocení.Plný počet.
Ovšem slušela by této prezentaci nová fotka celého akva.Tak v Novém roce.
Ať se daří. |
renata131313 (id: 8287 )
|
18.12.2010 16:04 |
|
Moc pěkné,jen to pozadí mi trochu nesedí,ale to jen můj vkus,jinak fakt moc pěkné. |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro Ferrer |
22.11.2010 20:56 |
|
Děkuji za hodnocení Tobě i Káče.
Jsem rád, že sem stále někdo chodí nakukovat, i když už nestíhám aktualizovat fotky každý měsíc. |
Ferrer (id: 11246
)
|
21.11.2010 22:29 |
|
Krásné! Parádní fotky. (hodnocení 8) |
káča (id: 10736
)
|
29.9.2010 14:11 |
|
Moc pěkný (hodnocení 8) |
káča (id: 10736
)
|
29.9.2010 14:11 |
|
Moc pěkný (hodnocení 8) |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro miro m |
29.9.2010 9:11 |
|
Děkujeme za komentář i ohodnocení. Teď zrovna ty rostliny moc dobře nevypadají, snad se to časem zase zlepší. |
miro m (id: 10797
)
|
28.9.2010 21:49 |
|
nadhera.pekne rastliny (hodnocení 8) |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro Pet |
26.5.2010 19:12 |
|
Děkuju mockrát, pochvala od Tebe nás potěšila. |
Pet (id: 3544
)
|
26.5.2010 7:37 |
|
Stále nádhera. Obnovuji hodnocení. Ať se daří. (hodnocení 8) |
tpivona (id: 8201
)
|
18.2.2010 12:58 |
|
Celkové foto z deníku z 31.12.2009 by chtělo dát do základních fotek...aby rýpalové jako já
...ti nepsali, že by to chtělo aktualizaci. Zatím hodnotit nemůžu, ale vypadá to super - tak jako vždycky. A ta rostlinná tapeta mně výjměčně nevadí - není to totiž skoro vidět
. Tomáš |
gavunmama (id: 9289
)
|
29.12.2009 23:15 |
|
Super prezentačka a super akva,ikdyž má tapetu s rostlinkama,na kterých ty živé trochu zanikaj.Ale fakt Vám to jde
8 |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro dapru |
29.12.2009 14:49 |
|
Děkujeme moc, jsme rádi, že ses ozvala. |
dapru (id: 1416
)
|
28.12.2009 20:43 |
|
Ahoj, zdravím Jíříka i Verunku... moc ráda obnovuji - za plný, zrovínka dnes se raději koukám na tu vaši televizi
Jsem ráda, že se daří. A fotky moc pěkné. Dáša - a do nového roku vše nej.
(hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
17.12.2009 7:47 |
|
děkuju |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro ruda |
16.12.2009 19:00 |
|
Jo, málem bych zapomněl: Parmičky purpurové v zásadě žádné rostlinky nelikvidují, výjimkou jsou plovoucí rostlinky, dost jim chutná nepukalka, ale také mi kdysi okusovaly marsilku. |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro ruda |
16.12.2009 17:30 |
|
Ty purpurové parmičky jsou ve velkém (v Televizi) a pětipruhé zatím ve 30litrové karanténě, takže se spolu ještě nepotkaly. Ovšem myslím, že ani dohromady to nebude žádný problém. Pětipruhé jsou spíš plašší a v karanténě si na ně trošku dovolovala i parmička perleťová (samička), ale ve větším prostoru se teritorialita i plachost sníží. Purpurky ostatním parmičkám taky nic nedělají, honí se jenom mezi sebou (dospělí samečci někdy dělají kolotoč).
Děkuji za pochvalu a máš pravdu, že občas bych si větší nádrž uměl představit, ale prostory v podnájmu nejsou zrovna nafukovací. |
ruda (id: 3065
)
|
16.12.2009 17:17 |
|
dobrý den,
chtěl bych se optat na soužití p.purpůrových a pětipruhých(mám sice čtyřpruhé,ale rozdíl snad nebude velký).zda p.purpurová má snahu ničit jemnolisté rostlinstvo.p.čtyřpruhé mi přijdou velmi užitečné,čistí koberce eleocharisu,stale něco vrtají,né však poničí.
akva máte vyjímečně pěkné
moc chválím,jen bych řekl,že po pěti letech fungování už vám musí přijít malé |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro kulas |
16.12.2009 12:07 |
|
Moc díky za hodnocení i za přání. |
kulas (id: 9124 )
|
16.12.2009 11:55 |
|
Stále moc pěkné
at se daří i na dále |
bagio7 (id: 6804
)
|
10.12.2009 21:07 |
|
S radostí obnovuji. Stále krásné. |
Jiřík (id: 210
)
|
3.12.2009 13:12 |
|
Děkuji všem! Jsem rád, že se naše Televize líbí. |
Kiki a Peťa (id: 8284
)
|
3.12.2009 12:14 |
|
pěkné, pěkné, moc........ |
Tin (id: 5166
)
|
26.11.2009 20:12 |
|
obnovuji hodnocení ať se i nadale daří |
tpivona (id: 8201
)
|
25.11.2009 15:43 |
|
Obnovuji...samozřejmě opět 8
. Tomáš (hodnocení 8) |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro rhozlar |
16.11.2009 13:53 |
|
Roberte, díky. Vždycky se najdou nějaké drobnosti, co by chtěly doladit. Ale nám se to líbí i tak. |
rhozlar (id: 1671
)
|
14.11.2009 20:51 |
|
Ahoj, pěkný
ať se podivám jakým-oli směrem.
Ať si to ty čtyřkaři zkusej.
Měj se ahoj Robert |
HUJA (id: 10097
)
|
4.11.2009 8:58 |
|
Za mě 8 |
Jiřík (id: 210
)
|
23.10.2009 7:25 |
|
Děkuji, pánové, za komentář i pěkné hodnocení. |
kulas (id: 9124 )
|
21.10.2009 19:04 |
|
Moc pěkné za 8 |
Psék (id: 7932
)
|
18.10.2009 12:40 |
|
obnovuju 8*, stale moc pekny, nadherny kytky |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro borča |
15.10.2009 12:48 |
|
Děkuji, jsem rád, že se fotky z naší Televize líbí. |
borča (id: 669
)
|
14.10.2009 21:31 |
|
Velice pěkné akvarko, takové přírodní. Ty sekavky jsou nádherné! Ať se daří! 8* |
Jiřík (id: 210
)
|
2.10.2009 10:38 |
|
Děkuji všem za pěkné hodnocení. |
Lumča (id: 4845
)
|
1.10.2009 19:26 |
|
Obhnovuji 8 |
:o)) (id: 2687
)
|
19.9.2009 19:20 |
|
Tak opět za 8 :o)) |
kulas (id: 9124 )
|
16.9.2009 12:01 |
|
Moc pěkné8 |
LU2 (id: 9684
)
|
16.9.2009 9:39 |
|
Opravdu krása ale za tu tapetu 7* |
Lery (id: 7644
)
|
14.9.2009 9:27 |
|
Ahoj.Asi máš pravdu,já je měl tři,takže od jedné to asi nebylo.Bylo mě to řečeno od dámy,která se živila úspěšně pěstováním akva kytek.Ale i přesto je to jedna z nejkrásnějších(dle mě) kytek.Já ji měl s terčovci a to bohužel nejde.Všude uvádějí růst max 60cm.Já ji měl 75cm a rostla by výš,bohužel jsem je musel dát pryč.Snad někdy.Ať se daří. |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro Lery |
14.9.2009 7:48 |
|
Díky za pěkný komentář.
Opylení u kalatky šroubovité asi nepřichází v úvahu. Jde o rostlinu cizosprašnou, takže vlastním pylem se žádná semena bohužel nevytvoří. |
Lery (id: 7644
)
|
13.9.2009 7:04 |
|
Ahoj.Nádherně zarostlé.Dobře sladěné a kombinace kytek,taky chvála.Zvlášť kalatka.Paráda 8.Bez debat.Květ kalatky si jemným štětečkem zkus opylovat a jakmile se vytvoří kuličky,máš semínka na další výsadbu.Ať se daří.Zase rád juknu. |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro Frodo |
17.8.2009 12:45 |
|
Díky za komentář.
Rostlinky pocházejí z různých zdrojů - základ jsem objednával z Aqua-daho, některé z Agroholdingu, pak už jsem spíš vyhlížel speciality v akvaristikách a na burzách a poslední dobou nás docela dobře zásobují kolegové akvaristé na brněnských akvasrazech. |
Frodo (id: 9306
)
|
17.8.2009 12:26 |
|
Úžasné! 8
PS: kde jsi sehnal rostlinky? |
zeryk (id: 5971 )
|
13.8.2009 19:38 |
|
stále pěkné, Petr |
MARO (id: 106
)
|
13.8.2009 12:57 |
|
Pěkně zarostlé,dávám 8,jen tak dál. |
brgul (id: 7015
)
|
21.7.2009 14:34 |
|
Akvárko se stále mění a pořád vypadá dobře! Obnovuji za 8* |
Jiřík (id: 210
)
odpověď pro TomV |
7.6.2009 10:43 |
|
Díky Tome, Tobě taky tak. |
TomV (id: 3582
)
|
6.6.2009 12:32 |
|
Jirko, obnovuju hodnocení. Opět za osm. Ať rostou a plavou... |
slowdive (id: 6040
)
|
20.5.2009 11:00 |
|
Moc pekne a zarostle akva,davam 8 |
indy (id: 8731
)
|
12.5.2009 17:58 |
|
Moc hezká televize. Program je za 8* |
ballon (id: 4744
)
|
4.5.2009 12:23 |
|
8 |
Mirda28 (id: 7340
)
|
7.4.2009 21:17 |
|
Moc hezké akvárko samozřejmě 8* |
štěpina (id: 6351
)
|
29.3.2009 10:28 |
|
Obnovuji hodnocení 8. |
:o)) (id: 2687
)
|
17.3.2009 18:56 |
|
Jak jinak ,než znovu za plný. :o)) |
Lumča (id: 4845
)
|
9.3.2009 15:53 |
|
Obnovuji 8,proč jinou tapetu,když je to zarostlé?Moc hezké rostliny,čisté fotky.Jen tak dál. |
Matt (id: 5525
)
|
9.3.2009 15:01 |
|
Take pekne, akorat bych mozna vymenil za cernou tapetu...
Ale i tak nemam duvod nedat plny pocet....at se dari |
Hanz 66 (id: 6192
)
|
9.3.2009 14:12 |
|
Obnovuji a zvedám hodnocení na 8*. Pěkné... |
Jiřík (id: 210
)
|
26.2.2009 12:14 |
|
Děkuji všem, co zde napsali svůj komentář. |
Matt (id: 5525
)
|
13.2.2009 18:22 |
|
Pěkný...není co dodat..8* |
zeryk (id: 5971 )
|
12.2.2009 9:20 |
|
obnova za 8 |
TopShark (id: 4762
)
|
6.2.2009 14:40 |
|
chce to po mně obnovit hodnocení, takže opět za plný počet 8 a ať se stále daří.
|
tpivona (id: 8201
)
|
4.2.2009 20:58 |
|
Krásné akvárko...jen se mi osobně nelíbí to pozadí...můj názor...jinak samozřejmě za 8
! Tomáš |
Jana (id: 1137
)
|
23.1.2009 13:11 |
|
Ahoj Jiříku,ta vaše televize je pořád hezčí a hezčí,rostlinky úžasný a rybky taky,nejvíc se mi líbí to hejno konžátek,ty mi doslova učarovaly,ale u nás je nějak nemůžu sehnat.(ach jo,proč tady taky nemáme Sklorex...
) |
TomV (id: 3582
)
|
21.1.2009 22:00 |
|
Tak už je mi jasný, od koho mám ty skákací potvůrky na hladině. |
JoGinger (id: 8137
)
|
16.12.2008 0:15 |
|
Moc pěkný, působí to úžasně relaxačně, ať se daří |
bagio7 (id: 6804
)
|
7.12.2008 20:36 |
|
Máte to s Verunkou moc hezké, takže ať se daří. 8* |
Pet (id: 3544
)
|
29.11.2008 14:06 |
|
Posílám pozdrav a obnovuji hodnocení.8 Ať se daří.
Petr |
rhozlar (id: 1671
)
|
21.11.2008 22:31 |
|
Ahoj, já myslým, že to máš pořád pěkný, tak zase za 8* Ahoj Robert |
Jiřík (id: 210
)
|
14.11.2008 9:42 |
|
Děkuju za pěkné komentáře i za hodnocení.
Pokud by měl někdo zájem o jávský mech, stačí se domluvit. Roste tak, že ho máme pořád dost. |
pepis (id: 8213 )
|
14.11.2008 7:53 |
|
Moc dobrá kombinace ryb i rostlin, za 8 |
petr fous (id: 3470
)
|
4.11.2008 12:42 |
|
Nemám co dodat máte opravdu pěkné akvárko po všech stránkách hodnotím proto za 8+.Petr |
Avona (id: 5526
)
|
2.11.2008 15:55 |
|
Moc pěkné rostlinky, nádherné ryby ... 8 |
Tin (id: 5166
)
|
31.10.2008 21:24 |
|
obnovuji hodnocení 8 |
boilii77 (id: 5854
)
|
18.10.2008 15:52 |
|
Moc se mi líbí krásně zarostlé dávám za 8* |
Jiřík (id: 210
)
|
1.10.2008 9:37 |
|
Děkuji všem, kterým se naše Televize (i po třech letech od založení této prezentace) stále líbí. |
štěpina (id: 6351
)
|
28.9.2008 17:47 |
|
Obnovuji hodnocení za 8! |
dapru (id: 1416
)
|
16.7.2008 14:54 |
|
Jiříku, díky. Každý den jásám, když objevím, že nějaké prtě parmiček přežilo další den Už jsou hodně rozplavané, nechala jsem jim co nejvíc jávského mechu / ten mám díky tobě / a tak se v něm schovávají. Denně vidím pohromadě tak 3-4 ... A malí ancistrusáčci se činí, rostlinky mám vypucované, bez řas ... anubiasy prokoukly do krásy, jsou to šikulkové. Tak ať plavou. Dáša. |
dapru (id: 1416
)
|
7.7.2008 14:09 |
|
Ahoj - je mi moc líto, co vás postihlo.
Zbývajícím rybičkám držím všechny palečky. A vám i rybičkám přeji, ať se v novém bydleníčku daří co nejlépe. Dáša. |
TopShark (id: 4762
)
|
29.5.2008 15:35 |
|
Obnovuji svoje hodnocení - jen a jen 8. |
KELLYS (id: 5602 )
|
2.5.2008 9:32 |
|
PARÁDNÍ =aq A KRÁSNĚ UDĚLANÁ PREZENTACE ,JAK SES S TĚMI RYBAMI DOMLUVIL ,ŽE SE NECHAJÍ FOTIT....KDO UMÍ ,UMÍ
8 |
Tin (id: 5166
)
|
15.3.2008 12:43 |
|
není co dodat snad jen 8 |
Jiřík (id: 210
)
|
7.3.2008 7:40 |
|
Xichtík je krmený úplně stejně jako ostatní parmičky - vločkami, tabletkami, salátem, atd. Jenomže on už dva roky neroste do délky a místo toho jenom tloustne. Mysleli jsme si už loni, že brzo umře, protože praskne, ale nějakým záhadným způsobem se mu stále daří přežít.
|
Archa (id: 5783
)
|
6.3.2008 20:59 |
|
Ahoj, to čo ste dali tej tučnej gule, pardon rybe žrať? Strašneeeeee tučnááááááá
|
IMI (id: 5660
)
|
19.2.2008 15:27 |
|
Nádhera, dávám 8*. |
Lumča (id: 4845
)
|
12.2.2008 13:22 |
|
Počitač chce znovu ohodnotit,takže opět8. |
Raďa (id: 6186
)
|
11.2.2008 22:16 |
|
Tak to je super akvárium! Pěkně uspořádaný. Jen tak dál! Dávám 8. |
hani_sluni (id: 1796 )
|
10.2.2008 19:10 |
|
moc hezké rostlinky i rybičky. 8* |
Technik (id: 3376
)
|
6.2.2008 21:56 |
|
Stále lepší a lepší.
PS1: Asi tady někdo prosedí hodně času u akva s okem na foťáku. (nebo má cvičené rybky)
PS2: tu fotku založení akva dejte do deníku, moc se mě nelíbí. |
Jiřík (id: 210
)
|
1.2.2008 8:11 |
|
Díky všem za pěkné komentáře. |
petr+maja (id: 912 )
|
31.1.2008 19:56 |
|
zvyšuji hodnocení,moc se mi to líbí "7". Kalatku jsem měl taky a stále kvetla,ale dorostla do nějakých 70-80cm a totálně zastínila nádrž.Jelikož nejde zastříhávat,tak jsem se ji vzdal. |
SpanyS (id: 5586
)
|
28.1.2008 12:03 |
|
Krásné a jasně za 8 |
Milek (id: 1264
)
|
18.1.2008 19:59 |
|
Tak to je moje gusto-jako v ráji a bez příkras. Za 8! |
ufinka (id: 1308
)
|
17.1.2008 19:50 |
|
Díky za pchvalu, však tobě už kvetly minimálně 2 druhy rostli. A plevuňky máš nádherně červené.
Ať se daří |
luigimario (id: 6024
)
|
10.1.2008 22:07 |
|
Pekne akva(8).. A dakujem za prispevok v diskusii (: |
Petry (id: 1886
)
|
2.1.2008 17:58 |
|
Hodnotím za 8. A smekám za ty rostliny, když píšete, že nehnojíte a tak nádherně vám rostou. Ať se daří. |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
17.12.2007 1:03 |
|
Jejda mé hodnocení již není započítáváno
, tak to jsem tu asi dlouho nebyl
, jsem to ale ostuda
Tudíž opět plný počet. |
meleri (id: 5618 )
|
30.11.2007 12:41 |
|
Ahojky,
mas krasne rostlinky; tak vidim ze to roste i bez tech blbin jako CO2 a tak...:) me osobne se do toho moc nechce.
moc se mi to libi dam za osm! |
Archa (id: 5783
)
|
11.11.2007 19:56 |
|
Ahoj, más to krásne, pozerám, ze podobné rastliny ako ja. Tak nech sa darí. |
roland.mynar (id: 5770 )
|
9.11.2007 22:45 |
|
Fakt dobrá telka. jedině 8* |
Pet (id: 3544
)
|
1.11.2007 10:03 |
|
Obnovuji hodnocení. Nádhera, ať se daří. Petr |
GaLiJa (id: 4543
)
|
28.10.2007 19:45 |
|
Máte fakt pěknou televizi, určitě 8*. |
dapru (id: 1416
)
|
22.10.2007 20:28 |
|
Já jsem moc ráda, že jste na mě nezapomněli
|
dapru (id: 1416
)
|
22.10.2007 19:49 |
|
Obnovuji hodnocení , za nejvyšší možný počet bodíků, protože je pořád na co se dívat
Dlouho jsem tu nebyla, ale akvárko mám
a nezanedbávám
vše při starém. Dáša. |
Jiřík (id: 210
)
|
19.10.2007 7:35 |
|
Ivane, děkujeme.
Jsem moc rád, že ses ozval a žes na akvaristiku nezapomněl. Budeme se těšit na Tvé nové akvárko.
Jiřík. |
Ivan (id: 422
)
|
18.10.2007 20:43 |
|
Ahoj Jiříku a Verunko .Byl jsem dlouho mimo republiku,ale Vaše televize je opravdu parádní.Opět ji hodnotím za8.O moje akvárko se celou dobu staral zeťák s dcerou a musím říci že pečlivě.Jelikož jsem se přestěhoval a dětem nechal i akvárko,tak už je jejich.Já si budu pořizovat nové ale menší a tam bych chtěl mít i konžské tetry.Až to bude,tak udělám fotky.Jen tak dál a ať se Vám daří.Zdravím Ivan |
ruda (id: 3065
)
|
16.10.2007 18:56 |
|
i tentokrat osum,at se vam dari.ruda |
langosh (id: 494
)
|
27.9.2007 18:23 |
|
Ahoj, s případnými dopady na krunýřovce jsem byl samozřejmě předem srozuměn, ale vzhledem k tomu, že to nejsou žádné raritky a krupice byla fakt nepříjemná, tak jsem to riskl. Po týdnu zatím nejeví ryby žádné známky poškození, ale je mi jasné, že to může být otázka i několika týdnů. Jinak si ale nemyslím, že malychytka na ně musí mít apriori fatální dopad – hraje zde roli více faktorů (jako ve všem
)…
Roman |
ruda (id: 3065
)
|
7.9.2007 17:55 |
|
ale kazda hrubka v akvaristice znamena do budoucna mnoho pouceni.kazdy je delame.teda hlavne ti co zacinaji.takze i ja |
Jiřík (id: 210
)
|
7.9.2007 17:08 |
|
Díky moc za známku, Rudo. Já myslím, že důležitější je nedělat hrubky v akvaristice, ty gramatické mi zas tolik nevadí. |
ruda (id: 3065
)
|
6.9.2007 19:58 |
|
ahoj.stale na vybornou.a tentokrat bez hrubky ve slove
.ruda |
Jiřík (id: 210
)
|
6.9.2007 18:18 |
|
Na starých listech anubisů a šípatkovců občas přisedlá řasa roste. Není to ale nic hrozného.
Pokud ji neohoblují otíci a parmičky siamské, odřu to já mezi prsty. Staré listy, které už se začínají rozpadat, ručně odtrhávám. |
dalik.007 (id: 4883
)
|
6.9.2007 17:54 |
|
ahoj vidím že tam máš na rostlině taky semtam nějakou řasu! Co s tím děláš? stříháš to? |
Jiřík (id: 210
)
|
29.7.2007 11:06 |
|
Pro uzivate_l: Jílové kuličky obsahují stopové prvky v takové formě, aby se ve vodě rozpouštěly velmi pomalu, tudíž vodu nekalí. Význam mají především pro velké rostliny s bohatým kořenovým systémem, např. mateční šípatkovce. Myslím si, že díky tomuto hnojivu se nám rychle rozrostl a brzy po zasazení překvapivě rozkvetl šípatkovec červenolistý - Echinodorus "osiris". |
uzivate_l (id: 4018 )
|
29.7.2007 9:17 |
|
Ahoj,
Mas zde napsano,ze pri zarizovani akvaria a sazeni rostlin byly rostlinam pridany jilove kulicky JBL..Zajimalo by me,jaky to ma ucel/vyuziti?Opravdu to rostlinam pomuze v rustu?Co voda?Kdyz se to rozpusti,nekali to vodu?Moc dekuji za odpoved |
Jiřík (id: 210
)
|
10.7.2007 8:07 |
|
Pro Renatu: Přes léto nám teplota vody v nádrži taky šplhá ke 30°C, ale rybky jsou na to už zvyklé a pro jistotu jim nepřetržitě pouštíme vzduchování. U rostlin je to někdy horší - v hodně teplé vodě rostou některé druhy méně, protože máme relativně slabé osvětlení. Přes léto nám taky více rostou přisedlé řasy, protože je podporuje přímé slunce. Ideální podmínky mají kytky nejspíš na jaře, protože mají jen trochu nepřímého denního světla a přijatelnější teplotu vody.
Hnojení v naší tvrdé vodovodní vodě zjevně není nutné, snad jen některé druhy rostou pomaleji než by mohly, kdybych přidával uměle CO2. My ale nemáme zájem stříhat kytky každý den.
Nejdůležitější faktor pro růst rostlin je podle mého názoru světlo a rovnováha živin, kterou jsme zajistili rozumným zarybněním a častou a pravidelnou výměnou části vody. Umělé přihnojování může někdy nadělat víc škody než užitku a slouží hlavně výrobcům hnojiv. Při troše štěstí a rozumu by mělo akvárium bez hnojení fungovat každému. |
Renata (id: 4892
)
|
10.7.2007 4:11 |
|
Jinak mas to moc pekne, Myslela jsem, ze kdyz je teplota vyssi nez 26 C je to problem, ale vidim, ze se to da. Mam problem pres leto to udrzet v umerne teplote, ale nad tricet nikdy nejdu. Jinak plnou poklonu kvitkam, me se to nepovedlo bez toho, abych nakonec poridila CO2 a bez staleho hnojeni mi prakticky nic nerostlo. Ted se zda, ze jsem mozna prolomila smulu s rotlinami. Ale nechci nic zakriknout do tve to ma daleko. |
Renata (id: 4892
)
|
10.7.2007 0:01 |
|
Omlouvam se za preklep, uplne jsem se domotala. Myslela jsem uplne jinou parmicku a to parmicku cernopruhou. Jsem tak trochu zmatkar nekdy. Promin |
Renata (id: 4892
)
|
9.7.2007 16:46 |
|
Ahojki diky za komentar, jak se pozna samicka od samicky od parmicky pruhove. |
Jiřík (id: 210
)
|
9.7.2007 16:44 |
|
Oto, díky moc za pochvalné hodnocení. |
Ota (id: 3499
)
|
6.7.2007 15:58 |
|
Tak tenhle program bych si také nechal líbit :) je to moc pěkné akvárko,krásně zarostlé a i dobrý výběr ryb.Dávám 8.Ať se daří. |
pregio (id: 4491
)
|
28.6.2007 16:47 |
|
AHOJ - vidím že ti ta televize dobře ukazuje- na tuhle se dá koukat - barvy máš taky pěkně seštelovaný - tohle asi rubím nebo tesla nebude - máš to parádní za 8 - Nova ani Prima ti konkurovat nemůže - tatík - PREGIO |
ludanek (id: 1991
)
|
12.6.2007 7:16 |
|
Super akvo super ryby! ! !8* |
Horác (id: 2547
)
|
11.6.2007 21:09 |
|
Bomba. Nádhera. Paráda. Gratulace. |
Radar (id: 4791
)
|
8.6.2007 20:00 |
|
máte to super,mám rád přirozené nádrže a díky za komentář
|
TopShark (id: 4762
)
|
1.6.2007 21:57 |
|
Není co dodat...8* |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
19.5.2007 19:33 |
|
fakt super,nedá se jinak 8* |
Bonduelle (id: 4645 )
|
19.5.2007 19:10 |
|
Kooool |
Lanza08 (id: 3689
)
|
2.5.2007 22:09 |
|
Konečně jsem se dopracoval k Vaší televizi a je to "8." program. Předtím někdo kritizoval tapetu na pozadí - ta myslím ani tak nevadí, ale možná by pomohlo, nějak narušit tu "plochost" zadní stěny - třeba opřeným kořenem, kamenem .... akvárium by možná vypadalo členitěji - ale to bych pak musel dát 9. Podle názvu jsem tipoval na dětské akva, ale asi už budete odrostlejší... |
Pavel (id: 288
)
|
18.4.2007 12:15 |
|
Krásné akvárko
A ty botie jsou super, mám je taky v plánu, ale teď už mám stopku
Ať se daří... |
Aivosh (id: 522
)
|
12.4.2007 0:11 |
|
jiriku diky za odpoved |
barbus (id: 1242
)
|
11.4.2007 10:03 |
|
Moc pěkně ti to roste Jiříku pochvala taky za pěkné fotky at se daří |
Jiřík (id: 210
)
|
30.3.2007 11:32 |
|
To Aivosh: Jestli myslíš tu oranžovou stonkovku hned za kořenem, měla by to být Ammania gracilis (tuhanka něžná). Aspoň ji takhle měli v obchodě označenou Ratajovým štítkem. |
Aivosh (id: 522
)
|
30.3.2007 10:30 |
|
jiriku ty 3 stonky nacervenale kytky jsou nesaea pedicellata? |
tutek (id: 4380 )
|
28.3.2007 16:38 |
|
Tapeta se tam moc nehodí,tmavé pozadí by bylo asi lepší.(můj názor) |
merlin (id: 4204
)
|
15.3.2007 15:01 |
|
ahoj dík za tu -Hottonia inflata- tvoje akvárko vypadá zatraceně dobře,prima koukání
8 |
Mamut (id: 1941
)
|
5.3.2007 18:52 |
|
Moc pěkná zahrádka, a ti Otíci... V Hornbachu je mají, ale nebudu riskovat, to raději až do Mělníka ke Kučerům
Vypadá to prostě nádherně, a dobré fotky to pozdvihnou ještě výš... Za 8 bodíku, a ať Ti to roste. |
ruda (id: 3065
)
|
3.3.2007 13:59 |
|
ahoj ,moc pekne osazene aqua.ryby super,fotky na vibornou.vlastne není co dodat.jedine snad:mate to parádnický!8 a |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
1.3.2007 20:24 |
|
díky za tu kryptokorynu, s kanciky to zas taková hrůza není, občas vyrejou některý anubias, když ho vrátím zpět tak je venku znovu, stačí ho dát jinam a buď mu daj pokoj, nebo musím zkusit jinou pozici, tlamovci byli horší, |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
1.3.2007 16:50 |
|
8* je to hezky sladěno. |
paulinn (id: 2838 )
|
23.2.2007 17:34 |
|
Ahoj, dík za komentář, jj, dám pozor, půjdou do 500l, kterou chystám pod to 2metrové akvo. Ty máš překrásné ryby i kytky, u mě plná palba. Ahoj PS: tak jsem ti to známkovala před půl rokem a škoda, že nelze zvýšit:)) |
Aivosh (id: 522
)
|
23.1.2007 19:25 |
|
diky za odpoved. u me to byl duvod,proc jsem je poslal pryc.teda jeste mi vadilo,ze vyryvaji glossu.
zajimavy,co je laka zrovna na teto kytce. me uz pak likvidovaly uplne vsecky listy.teda pristihl sem vzdy jen tu stejnou |
romana88 (id: 3261 )
|
14.1.2007 16:53 |
|
velmi pěkné akvarko |
rhozlar (id: 1671
)
|
12.1.2007 7:09 |
|
Ajo, no toho jsem si nevšiml. No tak hezky.
Ahoj |
Jiřík (id: 210
)
|
11.1.2007 12:52 |
|
To rhozlar: Ahoj Roberte. Díky za komentář. Je fakt, že dnes už je akvárko tak zarostlé, že fototapeta tam trošku zaniká. Možná, že na černém nebo modrém pozadí by lépe vynikly rostliny, ale na druhé straně propojení skutečného kořene s kořenem na tapetě má taky své kouzlo, nemyslíš ? |
rhozlar (id: 1671
)
|
11.1.2007 9:53 |
|
Ahoj, máš to krásně barevný, ale možná kdyby to pozadí bylo jednobarevné, rostlinky by lépe vynikly. Přírodnin je v akva dosti, tak proč to kořenit ještě tapetou? Jinak je to jen názor a každé akvarium kde se daří rostlinám více než řasám zaslouží své uznání.
Ahoj Robert |
Vladi (id: 2752
)
|
4.1.2007 13:30 |
|
Krásné akvárko, rostliny, ryby... a fotky! Už několikrát jsem se tu "zastavila" - podle záznamu v deníku z loňského ledna jsem došla k závěru, že jsme spolu pravděpodobně obchodovali přes Aukro, ale to sem nepatří. Jinak díky za komentář a také poklona k deníku - málokdo si poctivě zapisuje
. Dávám 8*
. |
:o)) (id: 2687
)
|
19.12.2006 15:24 |
|
Jak už jednou psal super aqua
Ten fitr co máte je výborný.Mam podobný,ale má jenom větší obsah náplně.
Kongáče jsou na 1* |
dapru (id: 1416
)
|
19.12.2006 10:14 |
|
Gratuluji k novým obyvatelům Televize
Díky, snad jsme to zvládli úspěšně, ale nechci to zakřiknout.
Ale objevila jsem od mollynek pidi přírůstky, asi tak 40-60 kousků, těch je. Kdepak se potvůrky schovávaly, to jsem nevěděla, že jsem stěhovala tolik rybek
Protože čerstvě narozené asi nejsou, už jsou tak 8 mm velké, černé a plavou všude a baštěj
Dáša. |
Technik (id: 3376
)
|
15.12.2006 23:19 |
|
Velice pěkně zařízené akvárium. Mám ovšem jeden dotaz. Jaký kukuč se dělá na rybyčky, aby takhle pěkně zapózovali na focení
? |
Luka (id: 245 )
|
15.12.2006 7:01 |
|
Líbí se mi, jak dáváte rybičkám jména. A co nové sekavky, taky se dočkají pojmenování? |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
9.12.2006 18:53 |
|
Gratuluji, moc pěkně povedené akva. To má můj obdiv. Rostliny prostě nádhera. za 8 |
milan_h (id: 2792
)
|
9.12.2006 18:33 |
|
Parádní nádrž!Na takhle zarostlou televizi je to moc pěkný pohled. |
Jiřík (id: 210
)
|
8.12.2006 14:43 |
|
To guru29: Sekavky jsou ještě pořád v karanténě, ale už brzy je budeme přelovovat do Televize, což bude vzhledem k jejich rychlosti docela náročné. |
guru29 (id: 1617
)
|
8.12.2006 13:59 |
|
Dík za pochvalu, vidím že v televizi přibyly sekavky, to se jen tak nevidí |
předseda (id: 62
)
|
6.12.2006 18:18 |
|
Děkuji za odpověď. |
Jiřík (id: 210
)
|
6.12.2006 8:32 |
|
To předseda: Díky za pochvalu.
Už je to víc než rok, ale mám pocit, že tu stříbrnou reflexní fólii jsme kupovali taky v Hornbachu, je to vlastně samolepící tapeta na nábytek. |
předseda (id: 62
)
|
5.12.2006 20:54 |
|
Moc pěkný akvárko.Chtěl jsem se zeptat kde jsi koupil tu reflexní folii,kterou jsi vylepil kryt? |
Jiřík (id: 210
)
|
29.11.2006 19:18 |
|
Díky moc, ale ty narozky budu mít až za 14 dní. |
Vendelínka (id: 3306 )
|
29.11.2006 19:03 |
|
Díky, skouknu to tam, ale naposledy se mi tam nic nelíbilo
Jo a všechno nej k těm narozkám. |
Jiřík (id: 210
)
|
29.11.2006 18:27 |
|
Pro Vendelínku: Nejjemnější říční písek to určitě není, v karanténě jsme použili balený křemičitý říční štěrk o zrnitosti asi 1-2 mm. Je ale podstatně jemnější, než barevný říční štěrk, který jsme měli v karanténě před tím. Myslím, že jsme ten pytlík koupili v Hornbachu. |
Vendelínka (id: 3306 )
|
29.11.2006 17:22 |
|
Moc hezkou radost sis udělal k narozeninám, jsou krásné.
Píšeš, že v té karanténě máš nejjemnější říční písek, můžu se zeptat kde jsi koupil a jaká to je asi zrnitost? díky |
homles (id: 3213
)
|
23.11.2006 10:40 |
|
Pěkný kousek zeleně,kéž by mě to rostlo taky tak dobře.Jen tak dále.8* Jo a díky za radu. |
P.D. (id: 3163
)
|
15.11.2006 8:49 |
|
ahoj, máš to moc pěkny ,já jen bych vyměnil to pozadí za jednobarevny (černy) .. |
:o)) (id: 2687
)
|
14.11.2006 18:26 |
|
Dík za podporu,chybičku už jsem opravil. |
Medoss (id: 2972 )
|
8.11.2006 17:39 |
|
krásný - dávám sedm...
..afrotetry nemaj chybu... |
paulinn (id: 2838 )
|
6.11.2006 7:05 |
|
Čauky, dík za návštěvu u mne, já vím, včera jsem sehnala kopu rostlinek, tak jdu sázet. BTW nic umělýho nemám a ta kvalita fotek, zatím zkoumám, jak fotit, nějak nemůžu docílit ostrých fotek. Ty máš super zarostlé - můj sen:) máš plný počet bodů:)Ahoj |
arevin (id: 2917
)
|
4.11.2006 7:15 |
|
tak tomuhle říkám super akvárko! vidím, že mám ještě opravdu co *zalesňovat*
. Moc se mi líbí fotky *otíků* i dalších rybek. Prostě paráda! |
barbus (id: 1242
)
|
1.11.2006 11:16 |
|
Super fotečky Jiříku v tom tvím deníku |
irena (id: 287 )
|
27.10.2006 20:49 |
|
Hygrophila polysperma Variegatus mi bohužel odešla během léta. Zezačátku vypadala dobře, pak začala skomírat a bohužel běham léta "shodila listy". Myslím, že v mém akváriu měla málo světla, vysoká teplota jí také nepřidala, ale ještě jednou bych ji ráda zkusila, mám nové zářivky tak to snad tentokrát vyjde. |
Mirďas (id: 520 )
|
19.10.2006 13:21 |
|
Aha,tak to je skoda,fakt je nadherna,ty jeji zkroucene listy...
Taky jsem slysel,ze potrebuje obdobi klidu...Ze se ma vytahnout z akva asi na 3 mesice. |
Jiřík (id: 210
)
|
19.10.2006 10:24 |
|
To Mirďas: Měli jsme ji asi tři měsíce a ze začátku rostly krásné listy, pak vyhnala postupně i poupata, ze kterých dvě rozkvetly, jenže pak přestala z ničehonic růst a zjistili jsme, že hlíza chytila hnilobu. Pak už se nedalo nic dělat. Škoda, je to moc krásná rostlina, ale drahá a špatně se shání, protože se prakticky nedá namnožit.
PS: Ta naše byla původně z Ratajovy pěstírny. |
Mirďas (id: 520 )
|
19.10.2006 9:46 |
|
Ahoj,
Vy jste pestovali ve svem akvarku Aponogeton ulvaceus-Kalatku šroubovitou?Je pry dost narocna sme slysel.Dekuji za odpoved. |
:o)) (id: 2687
)
|
13.10.2006 18:56 |
|
Nádhera ,ty kongáče to je brutus
|
dapru (id: 1416
)
|
12.10.2006 22:14 |
|
A mmch, ty nové fotky v deníku jsou nádherné ... |
dapru (id: 1416
)
|
12.10.2006 20:57 |
|
Jiříku, díky moc za pochvalu fotek samečka parmičky purpurové, za to vděčím své dceři, která mě tím udělala obrovskou radost. Ale však vaše fotky Černouška a Kanárka jsou výborné
Dáša. |
miki31 (id: 1479
)
|
4.10.2006 19:06 |
|
Nádhera.Ta Cryptocoryne parva moc neroste, ale v malém akvárku se mi teď rozjela, tak jí to asi dlouho trvá než se dobře zakoření a začne růst.Ať se daří a dík za komentář |
lap (id: 2365 )
|
26.9.2006 15:27 |
|
Moc hezké aqua, nádherně to roste...jak jsi spokojený s tetrami konžskými? Mě se moc líbí, ale neměly by u mě dost prostoru na plavání, tak nad nimi ani nepřemýšlím..
*8 |
ufinka (id: 1308
)
|
25.9.2006 23:16 |
|
Díky za nabídku Hygrophily. Zrovna o doplnění či výměně uvažuji! A ráda třeba uvidím tvé akvárko naživo.) Ozvi se, nemám na tebe jiný kontakt. martina.ufinka@email.cz |
eimy (id: 1716 )
|
25.9.2006 19:04 |
|
Velice krásné akvarečko 8* |
Horác (id: 2547
)
|
20.9.2006 23:02 |
|
Velmi pěkné. Kongáči - to je moje ... |
ufinka (id: 1308
)
|
20.9.2006 18:39 |
|
Celkový pohled je opravdu pěkný a také jsem objevila nádhernou rybu tetru konžskou, fakt pěkná. |
Jiřík (id: 210
)
|
14.9.2006 8:53 |
|
Obyvatelstvo naší Televize bylo velmi dlouho a pečlivě vybíráno a počítáno, aby to fungovalo jako rozumné společenství vzájemně si neškodících ryb a zároveň k sobě esteticky ladilo. Rozumí se, že z toho nemohla vzniknout biotopní nádrž, ale taky to není žádný náhodný mix. Parmičky purpurové a duhové byly jasné předem, protože už jsme je měli doma v malé nádrži. Parmičky "šubrtky" jsem zvolil jako skvělý barevný doplněk a taky kvůli jejich nevybíravému apetitu - spasou skoro všechno, i to co spadne na dno. Pak bylo potřeba nasadit řasožrouty, ale nechtěli jsme šneky - proto ty parmičky siamské a malí otíci. Pak jsme objevili velmi levné a pěkné tetry konžské, což byl můj sen už dávno, takže jsme koupili téměř celé hejno naráz. A nakonec jsme chtěli ještě něco modrého, a tak jsme pořídili neonky. (Drobnoústky máme jen v karanténě, aby nebyla nevyužitá, když nové rybky už moc nekupujeme.) |
wayn (id: 2477
)
|
4.9.2006 12:55 |
|
Nádhera, ikdyž rybky jsou trochu moc namixované. ******** |
mig07 (id: 2003
)
|
2.9.2006 0:43 |
|
Krásne bez slov 8* (Dík za komentár dávno sem sa tak dobre nezasmial.
u Mig Spoločenské 164 l) |
Mirďas (id: 520 )
|
1.9.2006 19:02 |
|
No na tech Anubiasech ta rasa trosku videt je. |
Aivosh (id: 522
)
|
1.9.2006 18:54 |
|
nejsu si uplne jistej,ale mam pocit,ze sem cetl,ze se tomu zabranit da. sycenim vody CO2 |
Jiřík (id: 210
)
|
1.9.2006 16:46 |
|
Já problém s řasou nemám, protože nemám přerybněno, pravidelně měním vodu a ryby krmím jen střídmě. Roste nám v podstatě jen přisedlá zelená řasa na sklech, kamenech a na starých listech rostlin (např. Anubiasech), jenom výjimečně najdu malý kousek sinice ve dně, kam před tím svítilo škvírou v žaluziích přímé slunce, ruduchu jsem za celý rok žádnou nenašel a ostatní druhy řas nikdy dlouho nevydrží (s výjimkou koule
), neboť je důkladně ožužlávají otíci a SAE. Horší je, že se na listech někdy sráží povlak vodního kamene tvořící časem krustu, protože máme tvrdou vodu z vodovodu. Ale tomu se stejně nedá zabránit. |
Mirďas (id: 520 )
|
1.9.2006 14:40 |
|
Nemas trosku problem z rasou? |
sharon (id: 1665
)
|
15.8.2006 17:02 |
|
I když máš fakt povedené fotky "konžátek", nedávno jsem je viděla u známého v akvárku a teda musím říct, že to jsou malé vodní víly
, v akvaristice by si jich člověk pomalu ani nevšiml. |
barbus (id: 1242
)
|
15.8.2006 12:46 |
|
jsou moc pěkný |
Jiřík (id: 210
)
|
15.8.2006 11:42 |
|
Ahoj Barbusi.
Na té fotce jsou dvě parmičky purpurové - dospělý sameček je většinou tmavý černo-červený a samička má celý život tři výrazné příčné proužky. |
barbus (id: 1242
)
|
15.8.2006 11:32 |
|
čus Jiříku co je to za parmičku na té poslední fotce ta tmavě červená je moc pěkná chci ji |
guru29 (id: 1617
)
|
15.8.2006 11:23 |
|
Dík, vidím, že tvé telce se taky daří
Gavůnci jsou super rybky, taková skrytá krása, se divím, že je málokdo chová.No kongotetry jsou taky krásný ryby
Tak ať se daří a hlavně ať se neokouká program
Taky mnohdy přepínáme raději na akvárko |
petr.svijany (id: 1963
)
|
4.8.2006 15:39 |
|
tak to na tom seš líp než já mě uz odesly takhle 2 platy a 1 paví očko a nenašel jsem je, to je smula |
Koi von Koitus (id: 2035
)
|
18.7.2006 17:38 |
|
Nebýt té úvodní fotografie "takhle to začalo", tak sem si ani nevšim, že je vzadu tapeta. A navíc konglomerátek majestátních Kongo teter (mít větší akvárko, hned du do nich také). Jó, to je paráda. |
Jiřík (id: 210
)
|
13.7.2006 23:02 |
|
To pavca2: Díky moc.
Takový komentář vždycky potěší.
Držím Ti palce při zakládání Tvého prvního akvária a moc Ti doporučuju podívat se kromě zdejších prezentací také na stránku http://www.akvarijni.cz/zacatky.htm . Tam jsem loni čerpal skoro všechny informace a také první inspiraci. |
pavca2 (id: 2214 )
|
13.7.2006 22:21 |
|
Nemám slov - pro mě a nejem pro mě fakt mazec, nádhera |
dapru (id: 1416
)
|
12.7.2006 9:36 |
|
Nějak se mi popletly smajlíci - pochopitelně
brečím .... |
dapru (id: 1416
)
|
12.7.2006 7:58 |
|
Díky za povzbuzení
moc mě to těší, zvláště teď, co se mi záhadně ztratil Šéfík - sameček od parmičky purpurové - už 4 dny není k nalezení ani po výměně vody
|
dapru (id: 1416
)
|
11.7.2006 14:46 |
|
Gratuluji k prvnímu úspěšnému roku a přeji ať se daří dál
Určitě nejen pro mne jste vzorem
|
Krivak (id: 609
)
|
8.7.2006 13:22 |
|
Mozna na tom neco bude, ale uz mam jenom jednoho a ten se zda v poradku. Na tech predchozich bylo vzdycky den pred smrti videt, ze nejsou v poradku (vyblednuti apod.). Nemyslim, ze by se dusili... |
petr.svijany (id: 1963
)
|
4.7.2006 12:47 |
|
doufam po delsi dobe moje akvarium bude vypadat aspon trosku jako to tvoje |
barbus (id: 1242
)
|
29.6.2006 16:42 |
|
dik za komentar ty sipatkovci se mnozi pekne echinodora ma taky 3 odnoze uz nehnojim ani co2 a roste to jik divi cus barbus |
rzrt (id: 2051
)
|
23.6.2006 17:45 |
|
Nádherně zarostlé, moc hezké
,za8. |
Jiřík (id: 210
)
|
21.6.2006 18:59 |
|
To petr.svijany: Díky za názor i za hodnocení. Přírodní pozadí by bylo určitě hezčí než fototapeta, to je fakt. Problém je spíš v tom, že vytvořit skutečně přírodní břeh v akváriu moc dobře nejde. |
petr.svijany (id: 1963
)
|
20.6.2006 13:15 |
|
myslim ze lepsi je prirodni pozadi nez fototapeta |
petr.svijany (id: 1963
)
|
20.6.2006 13:06 |
|
dík za www adresu alew myslim ze plostenka to není protoze ty moje potvurky maji sotva 1 mm no mozna max 2 mm ale zkusim se podivat i na ostatni
mas hezky akvarko davam za 7* |
Bob007 (id: 1974
)
|
7.6.2006 12:48 |
|
Vypadá to přirozeně. K tomu bych se chtěl také dopracovat. Takže dávám plnou palbu 8*. Děkuji za radu s Houttuynii cordatou. Přišel jsem na to pozdě... |
Jiřík (id: 210
)
|
1.6.2006 12:30 |
|
To Verca: Bohužel u této kryptokoryny máme jen dvě rostlinky, které se nám zatím nerozmnožily. Ale myslím, že jsem je nedávno viděl prodávat v nějaké akvaristice v Brně. |
Verca (id: 1976 )
|
1.6.2006 12:22 |
|
Najde se někdo, kdo by mi mohl darovat, nebo prodat Cryptocoryne crispatula var. balansae? |
rhozlar (id: 1671
)
|
25.5.2006 11:59 |
|
Čištění listů anubiasu houbičkou jsem taky zkoušel,ale zdalo se, že to nejde. Tak já to ještě zkusím. |
Jiřík (id: 210
)
|
23.5.2006 9:27 |
|
To irena: Aponogeton ulvaceus (hlíza) byl šest týdnů na odpočinku v rašelině. Před třemi týdny jsem hlízu vyndal a vrátil do vody, ale zatím se s ní neděje nic, ani kořínky nerostou. Nevím, jak dlouho bude ještě odpočívat, ale mám obavy, že postupně shnije a už se neprobudí k životu. |
irena (id: 287 )
|
23.5.2006 9:13 |
|
Ahoj, jak se má Aponogeton ulvaceus? Mě nejdříve nešel, pak se to na čas zlepšilo, ale teď to vypadá, že se s ním budu muset rozloučit. |
Jiřík (id: 210
)
|
22.5.2006 11:18 |
|
To rhozlar: Díky za hodnocení.
Přisedlé řasy z anubiasů občas odrhnu houbičkou, ale jde to dost ztuha, moc často to nedělám. Spíš pravidelně pucuju magnetickou stěrkou skla a jednou za čas odrbu větší kameny. Jiné než zelené a hnědé přisedlé řasy se nám prakticky netvoří, řasožravé ryby je patrně spásají hned v zárodku. |
rhozlar (id: 1671
)
|
22.5.2006 9:17 |
|
Moc hezký.Řešíš nějak řasu na anubiasu?Já vím že příroda je taková, ale dostat ji do krásy je dost obtížné co? 8
Hodně uspěchu. |
Karo (id: 1901
)
|
18.5.2006 18:43 |
|
Fakt krásný(ty se maj):) |
wladys (id: 13
)
|
11.5.2006 19:43 |
|
moooc pěkně to zarostlo...zvyšuji hodnocení:) |
Jiřík (id: 210
)
|
11.5.2006 18:50 |
|
To max: Kdepak pustý.
Někdy je tam živo až moc, ale to z fotky není tak poznat. A díky za hodnocení. |
max (id: 1742
)
|
11.5.2006 18:48 |
|
hezke akva za 8 ale zda se mi ze je trosicku pusty,ale tak to dopravdy nebude |
dapru (id: 1416
)
|
3.5.2006 19:17 |
|
Chudinky byly úplně bezbarvý stresem
tak počkám až se vybarví
ale kdyžtak jim dokoupím samečky, kdyby to byly samé samičky
Dík za superrychlou reakci, bála jsem se napsat do diskuze - když ještě není POKEC, ale musela jsem se podělit o radost
Jdu zkoumat - v prodejně byly čiloučké, šly za prstem jak beránci |
Jiřík (id: 210
)
|
3.5.2006 18:46 |
|
Tak to je super.
Samičky mají hřbetní a řitní ploutev šedočernou jen do poloviny, zbytek je bezbarvý. Samečci mají kromě ocasní všechny ploutve tmavě černé. |
dapru (id: 1416
)
|
3.5.2006 18:29 |
|
Ahoj, tak už mám doma 6x purpurky
Zatím mi připadá dle vybarvení ploutviček - více černé - že aspoň 2 samečky tam mít budu - zbylo jich na mě přesně 6 posledních |
Lukiki (id: 1712
)
|
28.4.2006 20:27 |
|
Jsi hodně všímavy.Dík za upozornění a za vysvětleni jestli to tak mohu nazvat.Ať se ti daří.Přes víkend přidam nové fotky tak se koukni jak mi to porostlo. |
Lajda (id: 1651
)
|
28.4.2006 14:18 |
|
Takovéhle akva bych jednou chtěla mít až budeme mít to 240l akva. Moc hezké :). Dávám ... hodně ;) |
Dreamdiver (id: 1630
)
|
28.4.2006 11:28 |
|
Prima, ty tetry konžské jsou fakt nádherný. |
Lukiki (id: 1712
)
|
26.4.2006 17:07 |
|
Možna máš pravdu.Jedny SAE jsem koupil v hornbachu a druhé v normalni akvaristice a ty z toho hornbachu jsou trošku jiné.Dík za upozorněni a myslíš ,že je tam mohu nechat?A ještě se chci zeptat z ktere fotky jsi to poznal? |
barbus (id: 1242
)
|
21.4.2006 13:40 |
|
to je dobre alespon je na co koukat proto mám parmičky čtyřpruhé je to taky super živá rybka |
Jiřík (id: 210
)
|
21.4.2006 9:04 |
|
To Barbus: Díky za komentář. Konžátka nejenom vypadají, ale občas se i chovají jako torpéda. Když to na ně přijde, samečci začnou ve dvojicích lítat po nádrži, jako kdyby jim za ocáskem hořelo. |
barbus (id: 1242
)
|
20.4.2006 15:03 |
|
pěkný nový fotky ty konžátka vypadají jak torpéda
už taky nehnojím ani co2 a kytky rostou jak blázen musim každý týden vyhazovat vyfotím jaká je to hruza když jsem to neprotrhal tyden zítra dám foto tak jukni čus barbus |
Jiřík (id: 210
)
|
17.4.2006 11:12 |
|
Pro Lukiki: Opravdu žádné hnojivo ani CO2 nepoužíváme, všechny živiny pro rostliny pocházejí od rybiček. Některé rostlinky možná rostou o něco pomaleji, ale zase díky tomu nemáme problém s neustálým přerůstáním. Vybírali jsme hlavně takové druhy, které přihnojovat nepotřebují a k životu jim stačí dobré světelné podmínky. Kdybychom začali hnojit, určitě by to nejvíc podpořilo řasy a rostliny by tím pádem o moc lépe asi nevypadaly. A díky moc za hodnocení.
Pro Ufona: Díky moc. Taky myslím, že se nám podařilo vytvořit v akváriu rovnováhu. Asi je to tím, že jsme pečlivě vybírali, kolik ryb a které druhy můžeme dát dohromady, aby si vzájemně nevadily. Nemoci jsme zatím vždy podchytili už v karanténě, takže jsme nemuseli ani použít žádnou chemii. A taky pravidelně po 10 dnech měníme část vody. |
Lukiki (id: 1712
)
|
16.4.2006 20:37 |
|
Kecam...změna 7* |
Lukiki (id: 1712
)
|
16.4.2006 20:36 |
|
No jak tak koukám a jestli nekecáš s tím hnojením tak je co závidět.Protože kdybych já nehnojil tak tam mam jenom kořen a štěrk
6* |
Ufon (id: 1669
)
|
16.4.2006 0:10 |
|
Hezké, vypadá to jako pěkná rovnováha rybiček a rostlin. Líbí se mi hlavně ten osázený kus dřeva. 7* |
dapru (id: 1416
)
|
14.4.2006 22:24 |
|
Černoušek je nej
Máte moc hezké fotky |
Jiřík (id: 210
)
|
9.4.2006 9:10 |
|
Přidal jsem spoustu nových fotek, hlavně portrétů našich malých i velkých tlamiček.
|
blek (id: 1357
)
|
6.4.2006 10:28 |
|
Je poměrně vzácnost najít tu akvárko, na kterém je vidět že už nějaký čas dobře funguje. A tohle je ještě k tomu moc pěkný |
dapru (id: 1416
)
|
29.3.2006 21:26 |
|
To vaše je fakt úžasný, bez CO2 atd... Já koukám do nově založeného akva pořád a přitom se tam nic neděje - vlastně jo
od soboty zasázené rostlinky začínají malinkato obrážet, to je radosti.
Teď pořád hledám další rostlinky na oživení ... škoda že z fotek zatím ještě nepoznám, co co je
Takže musím pracně hledat v atlase, ale snad se i tím prokoušu - musím, tedy chci, chtěla bych akva tak akorát zarostlé, ale spíš do popředí více malých kytí - aby bylo oživené, rozmanité , no snad se časem podaří... |
Jiřík (id: 210
)
|
27.3.2006 20:51 |
|
To Dapru: Díky Dášo, my taky civíme na rybičky každý den a ještě se nám to neomrzelo.
Parmičky purpurové jsou super, máme jich šest a každá je jiná, vzhledově i temperamentem. Bez těch neúnavně šmejdících "proužkatých tlamiček" si naši Televizi už ani neumím představit. |
dapru (id: 1416
)
|
24.3.2006 20:39 |
|
Nádhera , nádhera - plným právem "Televize", na to bych se vydržela koukat dlouho a dlouho - moc se mi líbí rostlinky i rybičky, parmičky purpurové a /u mě ještě mechové/ jsou moje favoritky |
guru29 (id: 1617
)
|
23.3.2006 9:08 |
|
Paráda, snad mi ty moje rostlinky taky tak narostou |
Jiřík (id: 210
)
|
20.3.2006 20:39 |
|
Trošku jsem si pohrál s Deníkem, takže tam, mimo jiné, najdete čtyři nové fotky. |
Jiřík (id: 210
)
|
19.3.2006 18:45 |
|
To borča: Díky moc.
Mně se zase moc líbí, jak Ti akvárko krásně zarůstá bez hnojení. Ať se Ti zadaří ta velká nádrž přinejmenším stejně jako ta malá. |
borča (id: 669
)
|
19.3.2006 7:59 |
|
Děkuju za hodnocení a komentář. Máte akvárko moooc pěkné a konžské tetry jsou opravdu krasavice! Škoda, že mám na ně malé akva......ale všecko bude.... |
Márty (id: 18
)
|
18.3.2006 22:29 |
|
jasne, nevedel sem ze to mas zevnitr :) jinak mas to pekne i ryby vypadaji dobre |
Jiřík (id: 210
)
|
16.3.2006 12:31 |
|
To Dapru: Ahoj Dášo, moc Ti děkuju za komentář a za hodnocení naší Televize. Jsem rád, že budeš taky zakládat akvárko, a určitě Ti budu držet palce. Ať Ti pěkně rostou a plavou. |
Kvaky (id: 965
)
|
16.3.2006 9:49 |
|
Obdivuji ty tvoje rostliny. Já mám založené akva od prosince a rostliny tak nějak živoří. Nemohli by jste mě poradit nějaké rychle rostoucí rostliny, které opravdu rostou? Já nějak nemám uspěch. Díky Kvaky |
barbus (id: 1242
)
|
15.3.2006 14:41 |
|
kdo umí ten umí |
dapru (id: 1416
)
|
15.3.2006 12:32 |
|
Za nové fotky ... plný počet bodů.
Takové akvárko by se mi líbilo, no uvidíme za čas, jak se s tím poperu, teprve pracuji na založení - cca 110 l.
Líbí se mi na dně množství malinkatých rostlinek - oživuje to kamínky a nejvíce mě těší pojmenování rybiček i dřeva v okva - na to jsem taky "trhlá" .... myšleno samo v moc dobrem slova smyslu. |
Jiřík (id: 210
)
|
13.3.2006 10:13 |
|
Vzhledem k tomu, že za poslední měsíc jsme přidali tři nové druhy rostlin a ty stávající se nám hezky rozrostly, přidal jsem zase dvě nové fotky. |
Jiřík (id: 210
)
|
7.3.2006 9:26 |
|
To Ivošek: Moc díky za hodnocení.
Otíci jsou v Brně taky málokdy k dostání, takže jsem naposledy koupil tři nové i s krupičkou. Přežil z nich jen jeden.
Rostlinkám se daří, tak jestli budeš mít cestu kolem, můžeme Ti nabídnout mladé šípatkovce (Echinodorus osiris), kryptokorynu červenou (Cryptocoryne affinis), mokřanku vzpřímenou (Hygrophila corymbosa), trhutku plovoucí (Riccia fluitans) a jávský mech, toho máme opravdu hodně. |
Ivošek (id: 1244
)
|
6.3.2006 20:28 |
|
Moc pěkný
dávám 9*..nádherní Otíci..u nás nejsou k dostání..a rostlinky nevyhazuj! Za menší úplatu bych si je vzal.. |
Jiřík (id: 210
)
|
6.3.2006 16:14 |
|
To Márty: Pozadí měnit asi nebudeme, protože vypouštět celé akvárko kvůli změně pozadí se mi nechce a na plastické tam už není dost místa. Zatím nám tapeta vyhovuje a rybky si taky nestěžovaly.
To Barbus: Díky moc za krásné hodnocení i za komentář. |
Márty (id: 18
)
|
6.3.2006 14:00 |
|
Vypada to moc hezky, jenom co takhle vymenit to pozadi treba za kamenne? |
barbus (id: 1242
)
|
6.3.2006 11:28 |
|
Moc pěkný fotečky přidávám 2* a tím zvyšuji na plný počet |
Jiřík (id: 210
)
|
5.3.2006 22:26 |
|
Právě jsem přidal čtyři nové obrázky. |
Jiřík (id: 210
)
|
26.2.2006 20:57 |
|
To wunti a Dryjak_mladsi: Díky pánové, trvalo mi to dost dlouho, ale teď už se mi sem tam nějaká fotka povede. V reálu je ovšem naše Televize mnohem hezčí. |
Dryjak_mladsi (id: 1389
)
|
24.2.2006 14:32 |
|
absolutne uchvatne akva.. moc hezke pozadi i detailni fotecky.. davam 8* |
wunti (id: 26
)
|
24.2.2006 8:19 |
|
Zdravim...Hezke fotecky...pekne vyfocene - chvala |
Jiřík (id: 210
)
|
23.2.2006 18:05 |
|
Právě jsem přidal pět nových portrétů obyvatel naší Televize. |
irena (id: 287 )
|
22.2.2006 15:32 |
|
Ap.Ulvaceus se trochu vzpamatovává. Skaláry mám už jen dvě. Ukázalo se že šlo o 3 samce a 1 samičku, nechala jsem si jen pár. Jsou teď mnohem klidnější a přestaly škubat rostliny. Ulvaceus jsem schovala mezi květiny, proto doufám, že už bude v pohodě. |
irena (id: 287 )
|
22.2.2006 12:25 |
|
Už jsem sehnala Aponogeton Crispus (od Rataje). |
Čmoud (id: 1383 )
|
21.2.2006 15:36 |
|
Děkuli za jméno rostliny.
Ale není umělá. |
Jiřík (id: 210
)
|
20.2.2006 15:11 |
|
To don: Díky, Tvoje akvárko je taky pěkné, i když trochu menší než to naše.
Mimochodem, včera jsme sem přidali novou fotku obou našich oblíbených Otíčků. |
Jarryn (id: 1122
)
|
19.2.2006 11:17 |
|
moc pěkné. a ty květy
dávám 8 |
Jiřík (id: 210
)
|
18.2.2006 9:46 |
|
To Tomik123: Díky, když se Ti líbí naše květy, přidal jsem jednu lepší fotku kvetoucí kalatky. |
tomik123 (id: 979 )
|
17.2.2006 20:27 |
|
ty kytky jsou super a květy mimo akvárko jsou nádherné |
Jiřík (id: 210
)
|
13.2.2006 15:33 |
|
Děkuji všem za pochvalná hodnocení. Když jsem četl ten poslední komentář, skoro jsem se červenal. |
renegade (id: 953 )
|
13.2.2006 12:18 |
|
Ta poslední fotka - to je naprosto bomba. Moc povedené to akva. Moc moc libit:) Je to ještě hezčí, než před tím. To jsem Ti dával za osm. Ale nepocitej s tim, že Ti dám za devět:) To tu nevedou. |
Kodl (id: 742 )
|
10.2.2006 13:35 |
|
Díky. Taky moc pěkný akvárko. Líbí se mi jak jej máte přirozeně zarostlé. Ty oděsy se mi dařilo postupně odlovovat, ale nebylo již zbytí než jejich trápení ukončit. |
Jiřík (id: 210
)
|
10.2.2006 13:33 |
|
Dneska jsem přidal dvě čerstvé fotky. Časem jich bude ještě víc. |
barbus (id: 1242
)
|
9.2.2006 14:57 |
|
Tak to je parada super kytky moc hezky ty fotky taky super |
Jiřík (id: 210
)
|
9.2.2006 14:44 |
|
To renegade: Děkuju za pochvalný komentář i za hodnocení prezentace. Budu se snažit udělat ještě pár lepších fotek, aby víc odpovídaly současnosti, protože od vánoc už nám to o něco víc zarostlo. |
renegade (id: 953 )
|
9.2.2006 8:41 |
|
Ahoj. Díky za to, že ses koukl na moje akva. Hodnocení od někoho, kdo má akva jako Ty, vždy potěší. To Tvoje (nebo resp. Vaše), to je ale jiné kafe:) S tím se srovnávat nemůžu. Čeká mě moc a moc práce. Navíc jsem mizernej fotograf, tak musím zlepšovat, co se dá. A slibuji, že to vylepším. Jinak máš ode mě samozřejmě plný počet bodů. |
Jiřík (id: 210
)
|
9.2.2006 8:27 |
|
To Irena: Díky moc. Já taky nehnojím, tak doufám, že mi Ammania gracilis poroste, protože už je zasazená. |
irena (id: 287 )
|
9.2.2006 8:03 |
|
Ptal jsi se na Ammanii. V malém akváriu nehnojím, nesytím CO2 a květinám se daří dobře. O Ammanii bych řekla, že je celkem nenáročná. |
Jiřík (id: 210
)
|
7.2.2006 8:50 |
|
To Miros: Díky za pochvalu i za hodnocení. Doufám, že brzo přidám nějaké nové fotky. Akvárko už je teď zase o trošku zarostlejší. |
Miros (id: 858
)
|
6.2.2006 17:59 |
|
Jiřík,diky za hodnocení,to tvoje akvárko je ale opravdu úžasné |
Mirďas (id: 520 )
|
3.2.2006 13:41 |
|
Ahoj,
Nevis jestli se da neco obednat(predevsim rostliny) z http://fytosel.wz.cz ?Tuto adresu jsi uvadel na prezentaci u Ireny a docela me ohromila cena rostlin.Rad bych si neco obednal od nich ale za 1)nevim jestli to jde od nich a za 2)nikde jsem nevidel neco jako ''Obednat'' nebo ''Koupit'' a dalsi.Ty jsi od nich uz neco kupoval?Dik za odpoved.Muzes napsat tady nebo mi muzes pisnout na mejl.Dik |
Jiřík (id: 210
)
|
1.2.2006 14:45 |
|
To irena: Tady to je, právě jsem přidal nový obrázek. |
irena (id: 287 )
|
31.1.2006 14:38 |
|
Nafotíš kvetoucí kalatku? Docela jsem na ni zvědavá. |
irena (id: 287 )
|
31.1.2006 14:01 |
|
Ahoj Jiříku, Nuphar japonicum mi opravdu vypadl ze seznamu. Díky
Aponogeton ulvaceus mi ničí skaláry. Problém nevyřešilo ani přikrmování krmivem s rostlinnou složkou. Ony kytky nejedí jen si s nimi hrají. Kupodivu problém vyřešilo přesazení Aponogetonu na jiné místo, jen doufám, že není pozdě a ještě se vzpamatuje. Jak se této krásné rostlině daří u Vás? Viděl jsi někde i jiné Aponogetony? V nabídce Aqua-daha sice jsou, jen nejdou objednat. Ráda bych zkusila např. A.Crispus. |
Jiřík (id: 210
)
|
31.1.2006 8:59 |
|
Všem moc děkuju za komentáře a za pěkné hodnocení naší Televize.
Bohužel jsem strávil 17 dnů v nemocnici, a tak jsem zatím nemohl na komentáře zareagovat.
To Miroslav: Rostlin v akvárku je přibližně 20 druhů, ale většinou jsou poměrně drobné a nízké, aby zbylo dost prostoru nahoře, kde se prohánějí konžátka. Pokud jde o Echinodorus osiris, byl zpočátku mnohem větší, ale vyčerpal se čtyřměsíčním kvetením a tvorbou mladých dceřinných rostlinek. Taky jsme ho docela radikálně protrhali, aby nezastiňoval polovinu dna. Teď ho zase necháme trošku rozkošatět. |
cicin (id: 1174
)
|
30.1.2006 16:14 |
|
Krásný fakt krásný, dávám ****** jo a když tak se podívejte na moje - HONZULINOVO |
Marcela65 (id: 1028
)
|
29.1.2006 18:27 |
|
Akvárko máte pěkné,držím vám palce,aby se vám rostlinky zpravily.Já mám taky echinodorus amazonicus,mám už ho dlouho,měl už moc odnoží,jednu jsem mu v akvárku nechala.Tak ať se vám daří.Dávám 6* |
Jana (id: 1137
)
|
29.1.2006 14:03 |
|
Moc pěkný akva,hlavně ten kořen stojí za to.Tak ať vám v televizi dávaj pořád pěknej program,ať máte zdravý rybičky a hlavně krásný a zdravý miminko.
7* |
Mirďas (id: 520 )
|
23.1.2006 17:39 |
|
Tyyyy jo,v seznamu mas napsanych asi 30 rostlinek(nevim,nepocital jsem je,tipuju)a akvarko na me pusobi uplne prazdne |
Verunka (id: 500 )
|
23.1.2006 17:31 |
|
To Miroslav: to se jen zdá:o) Jsou na něm usazené soli a jiné potvorstvo, tak jsou listy zahnědlé... bohužel jsme zatím neodhalili způsob, jak tomu v tak tvrdé vodě zabránit. |
Mirďas (id: 520 )
|
14.1.2006 8:37 |
|
Ahoj
Neni ten Echinodorus na te posledni fotce kde je videt cele akvarko,nejaky divny?Ma jakoby uschle listy ne? |
Jiřík (id: 210
)
|
11.1.2006 11:03 |
|
To Kvaky: Díky za pochvalu. Teď v zimě rostlinky nejsou právě úplně ideální, růst u některých stagnuje a vybarvení je trošku vybledlé. Snažím se sehnat novou zářivku (studeně bílou) místo jedné dva roky staré, ale v délce 105 cm je to docela problém. Doufám, že se mi to podaří a rostlinky trošku pookřejí.
Ať Ti taky pěkně rostou. |
Kvaky (id: 965
)
|
11.1.2006 10:46 |
|
Moc hezké akvárko. Jen tiše závidím
. Źaložila jsem akva a rostlinky nejsou vubec tak hezky vybarvené. Je vidět že se tam všem daří. |
Jiřík (id: 210
)
|
9.1.2006 11:18 |
|
To Brzda: Tohle rozvržení má "na svědomí" Verunka a ona taky vybírala ten kořen a tapetu. Jinak moc samozřejmě díky za hodnocení. |
Brzda (id: 944
)
|
7.1.2006 10:47 |
|
Moc se mi líbí jak jsi zkloubil tapetu s opravdovýk kořenem
dávám **** |
Jiřík (id: 210
)
|
2.1.2006 9:47 |
|
To Rony7: Díky moc za hodnocení. Je fakt, že fotka akvária málokdy vystihne všechny jeho přednosti, ale od toho je tady možnost zkusit to znovu a obrázky vyměnit. Určitě toho ještě využijeme. |
Rony7 (id: 563
)
|
26.12.2005 21:10 |
|
Ahoj,moc hezké akva i když fotečka nikdy nebude jako LIVE
No taky nehnojím a ani tam nechci nic lejt a tak hodně zdaru 4* |
Jiřík (id: 210
)
|
13.12.2005 11:23 |
|
To lypif: Díky moc za pěkné hodnocení. Pokud jde o soužití našich ryb, zatím nemáme problém. Tetry konžské se honí výhradně mezi sebou v hejnu a ostatní rybky odhání snad jen, když se chtějí třít. Naše neonky červené jsou sice poměrně lekavé, když kolem prosviští nějaká rychlejší rybka, ale s výjimkou jedné ukousnuté špičky ocásku (podezření mám na parmičky purpurové) jim nikdo neubližuje. Mají jenom jeden problém: Aby na ně zbylo něco při krmení, protože ta naše "dravá zvěř" dokáže všechno zbaštit neuvěřitelně rychle. |
lypif (id: 864
)
|
13.12.2005 11:09 |
|
moc hezké akvárko. působí tak přirozeně a nenásilně. ****
velice se mi líbí tetry konžské a zajímalo by mě, jak se snášejí s relativně malými neonkami. časem bych si je chtěl pořídit do větší společenské nádrže, někde jsem však četl, že menší rybky pronásledují... |
Tommy (id: 370 )
|
12.12.2005 12:12 |
|
Díky za podporu, doufám, že se realizace nové nádrže příliž neopozdí - čekáme zjara potomka a k tomu splácíme byt...není to na velký vyskakování, ale taky neživoříme. Chceme na focení dětí pořídit nějaký digitál, takže ho pak využiju i na fotky nádrže. Ještě přemýšlím, jestli si biofiltr (externí) pořídit už hotový (Fluval, Tetra EX, apod.) nebo si ho udělat z malého akvárka - na té 2.možnosti se mi velice zamlouvá, že voda v externím filtru se dá i ohřívat a příp. hnojit (CO2, PMDD), takže ve vlastní nádrži nebude nic "překážet" (filtr, topení, CO2 aplikátor). Další výhodou je určitě objem filtrační náplně (lze zvolit dle velikosti nádrže/filtru), který je u již vyrobených filtrů většinou malý. |
Kodl (id: 742 )
|
8.12.2005 22:07 |
|
Jiříku, díky za tvé hodnocení u našeho akva.To tvé je ale super!!!
Moc se nám líbí.Dáváme za
|
Jiřík (id: 210
)
|
7.12.2005 8:06 |
|
To surpan: Barevné jsou u nás především rybičky. U rostlin je naším cílem hlavně to, aby pěkně rostly. A s výjimkou těch plovoucích se to daří. |
surpan (id: 166
)
|
6.12.2005 14:03 |
|
Pěkné.Ale možná by to něco chtělo.Asi i rostliny jiné barvy.Jinak pěkné |
Jiřík (id: 210
)
|
6.12.2005 8:02 |
|
To Sagisek: Jasně, že všichni máme co zlepšovat. Ani my nejsme s naší Televizí úplně spokojení. Myslím si, že pokud by bylo všechno hned úplně ok, byla by to potom celkem nuda.
Pokud jde o květní stvol, ten náš první nejdřív kvetl a až po odkvětu na něm začaly vyrůstat nové rostlinky na ponořených uzlinách. Pokud o květy nemáš zájem a chceš hlavně množit, doporučuje se vyrůstající květní stvol opatrně ohnout pod kořen nebo kámen. Pak by měly nové rostlinky vyrašit dříve. |
Sagisek (id: 67
)
|
5.12.2005 17:23 |
|
Joooo, Brnoooo the Best ;) Samozrejnme co se tyce nadrzi, je pravda ze v Brne mame vyhodu Sklorexu, ale i tak je mnoho krasnych krasnych nadrzi po celem svete .... Nevim jak vy, ale ja mam jeste co dohanet ;)
ps.: To co kvete mne, to kdybych udrzel prise pod hladinou, tak mi z toho vyrostou mlady taky ?!? Jak se to jakoze tak nejak udrzet prirozene pod vodou, nevite ? Diky moc Sagi |
Jiřík (id: 210
)
|
5.12.2005 13:47 |
|
Ještě pro Tommyho: Málem bych zapomněl dodat, že pokud jde o brněnské akvaristy, nesmíme vynechat Akvárium Romana a Marcely a Sagiho aqua - stodvanáctka. Velmi inspirativní nádrže. |
Jiřík (id: 210
)
|
5.12.2005 13:18 |
|
To Tommy: Díky moc za Tvůj komentář a za přání. Myslím, že krásná akvária nejsou jenom v Brně (např. Alnus je tuším z Hradce Králové). Je ale pravda, že máme díky Sklo-Rexu kvalitní výběr materiálu.
Tobě taky přeju pěkné vánoce a ať Ti rybičky plavou. PS:V Pegasu pořád vaří vlastní pivo. |
Tommy (id: 370 )
|
5.12.2005 13:05 |
|
Jak to tak pozoruju, mám dojem, že v Brně je to samé krásné akvárko (jen co si pamatuju na Catfish, Alnuse, ...), inu "...Brno je zlatá loď...". Dratuluji ke krásné nádrži (nezaslouží se nic víc než ****). Taky tam máte skvělé obchody (např. Sklorex) a vůbec všici ste tam takoví správní. Musím se tam zas někdy vypravit a připomenout si časy studií na FEI VUT. Doufám, že v Pegasu ještě vaří (pivo pochopitelně). Krásné vánoce Tobě i obyvatelům Tvé úžasné nádrže. |
Jiřík (id: 210
)
|
2.12.2005 14:38 |
|
To Kodl: Díky moc za hodnocení a jestli budete mít cestu do Brna, určitě by se to dalo někdy zařídit. |
Kodl (id: 742 )
|
2.12.2005 12:23 |
|
Jiříku a Verunko, docela rád bych se nechal pozvat na tu vaši "televizi". Je to opravdu moc
pěkný "film".Nádhera, za ****. |
Jiřík (id: 210
)
|
23.11.2005 15:09 |
|
Děkuju moc všem, kteří naše akvárko hodnotí a píšou nám sem do prezentace své komentáře. Jen houšť. |
Jiřík (id: 210
)
|
22.11.2005 11:22 |
|
Kořen jsme koupili za 450 Kč, je to dřevo z brazilského rašeliniště. Cestou domů se na nás všichni kolem dívali, jako bychom si nesli malé dítě, a tak jsme ho pojmenovali Otesánek. |
Fishinka (id: 35 )
|
15.11.2005 22:32 |
|
Není to špatné,nejvíc se mi libí ten kořen. |
Jiřík (id: 210
)
|
9.11.2005 9:08 |
|
Pro Týnku: Terčovce doma opravdu nemáme. Uvažovali jsme i o nich, ale po zvážení všech pro a proti jsme raději zvolili jako dominantní ryby tetry konžské, které jsou taky krásné a mnohem levnější. |
Týnka (id: 626
)
|
8.11.2005 17:39 |
|
Promiň, psala jsem na jiné akvárko a náhodou mi to přeskočilo na tvoje, to se moc omlouvám. Vaše akvárko je také moc hezké. Dáám ***. Koukněte se také na moje. |
Týnka (id: 626
)
|
8.11.2005 17:34 |
|
Máš moc hezké akvárko.Velmi pěkně zarostlé a ty diskusy jsou nádherné. Držím ti palce, aby ti vydržely. |
Jiřík (id: 210
)
|
14.10.2005 13:12 |
|
Sedmnáct korun za kus je u tetry konžské fakt dobrá cena. Naše jsme kupovali po 39 Kč/kus a pořád ještě se mi to zdálo levné. |
Ivan (id: 422
)
|
14.10.2005 10:41 |
|
Zdravím Jiříku.Díky za rychlou odpověď.Už jsem kontaktoval chovatele,který konga chová,jsme domluvení,jedu si pro ně.Chce jen sedmnáct kaček za kus,což je super.Přeji hezký den Tobě i Verunce a pohodové chvíle u akvárka.Ahoj. |
Jiřík (id: 210
)
|
14.10.2005 9:54 |
|
Ahoj Ivane! Moc díky za Tvé hodnocení. Pozadí vybrala Verunka a hlavní rozvržení akvárka taky vymyslela ona. Myslím, že se jí to povedlo.
"Konžátka" jsem prosadil já a zatím nám dělají opravdu radost. Jediná nevýhoda je snad jen okusování červených a světle zelených mladých listů rostlin. Doplatila na to hlavně Alternathera rubra, když z ní zůstaly dva oholené stonky. Dá se to trošku korigovat přikrmováním zeleným salátem, ten mají velmi rády. Kromě toho jim dáváme vločky a tablety od Dajany a občas živé patentky. Jinak jsou naše afrotetry velmi aktivní a rychlé, zvlášť při krmení. Při krmení se někdy stává, že nedočkavě skáčou nad hladinu a koušou do pinzety. Jednou mě kously i do prstu, ale vůbec to nebolelo, nemají příliš ostré zoubky. Ostatních ryb si vůbec nevšímají, soustředí se jen na své hejno. Mají rády světlo, takže když jim zhasne osvětlení, okamžitě se shluknou a každý stín je poleká. Je-li v hejnu aspoň 8 kusů, nejsou vůbec plaché. Rozhodně to nejsou příliš náročné ryby. |
Ivan (id: 422
)
|
14.10.2005 8:49 |
|
Ahoj Jiříku,na Tvém akvárku mě zaujali hned dvě věci,ta první je fototapeta,je až neuvěřitelné,jak se Ti podařilo sladít rostliny a kořen s pozadím.Působí to parádně.Další věc jsou konžské tetry,barevně by mi pasovali do mého akvária.Napiš prosím něco o jejich chovu a Tvé zkušenosti o nich.Tvé akvárko se mi moc líbí a dávám čtyřku.Zdravím Ivan |
irena (id: 287 )
|
11.10.2005 10:22 |
|
Ano, existuje zlatá forma tetry konžské, zkusím sehnat foto. Viděla jsem je jen jednou a to na výstavě, nevím z jakého důvodu se dováží méně. |
Verunka (id: 500 )
|
10.10.2005 20:05 |
|
Ona existují jiná konžátka, než máme??? Nemáte někdo foto???? |
irena (id: 287 )
|
5.10.2005 15:11 |
|
Oni jsou krásné oboje, jen kdyby neokusovaly kytky |
Jiřík (id: 210
)
|
5.10.2005 12:49 |
|
To irena: Zatím jsem tetry konžské ve žluté formě neviděl. Ty naše jsou jen obyčejně duhově vybarvené podle dopadajícího světla (od fialové přes hnědožlutou až po modrozelenou). |
irena (id: 287 )
|
5.10.2005 11:26 |
|
Stejné kuličky má i Hobby cca 20 kuliček za 167,- , jmenuje se to Laterit, taky dobré.
Akvárium je pěkné. Tetry konžské měli na výstavě v Aldisu HK ve žluté formě. Znáš je? |
Jiřík (id: 210
)
|
5.10.2005 10:44 |
|
To Wunti: Díky za pochvalu. Jílové kuličky od JBL jsme koupili v Brně v Hornbachu pod názvem "7 Kugeln". Bylo jich opravdu sedm kusů v krabičce asi za 100 Kč a byly hodně velké (průměr 2 cm), tak jsme jich pár rozbili kladívkem a kousky porůznu zahrabali do dna. Pod "Mazlíka" jsme dali jednu celou, a možná proto nám tak pěkně roste a rozkvétá. |
wunti (id: 26
)
|
5.10.2005 10:11 |
|
Zdravim. Akva vypada zajimave a jde videt, ze jste si s nim vyhrali. Chtel jsem se zeptat na ty "jilove kuličky od JBL" ... co si mam pod tim predstavit. Osobne jsem cetl clanek, ze se neco takoveho muze pridavat do dna, ale zajimalo by mne kde jsi k nim konkretne prisel - diky a at se dari |
Jiřík (id: 210
)
|
5.10.2005 8:12 |
|
To Alnus: Na 7. fotce je v popředí mladá samička parmičky purpurové (Puntius nigrofasciatus). Jsou to roztomilé a čilé rybky, drží se v hejnu a ostatní nechávají na pokoji. Skoro pořád jsou v pohybu, takže se špatně fotí. Jsou nebojácné - když dám ruku do vody, rády z ní ozobávají vzduchové bublinky. Měli jsme je už v malém akvárku s parmičkami duhovými a perleťovými a soužití bylo harmonické. Jenom dva velcí samečci se neustále mezi sebou honí, aby si ujasnili, kdo je z nich ten hlavní. Občas dělají i "kolotoč". Na zimu jim teplotu snižovat už nebudeme, i když těch 20°C vcelku dobře zvládají, protože je máme pohromadě s teplomilnějšími rybkami (např. "konžátka"), které potřebují minimálně 23°C.
Parmičku cejlonskou jsem bohužel nikde nesehnal, takže ji znám jen z obrázků. |
Jiřík (id: 210
)
|
5.10.2005 7:58 |
|
To Roman: Díky za hodnocení. "Mazlíka" jsme nechali vykvést, protože mladé rostlinky bychom už neměli kam zasadit a taky jsme se těšili na květy. Navíc teď nám možná vyrostou malé rostlinky na šípatkovci amazonském. |
Alnus (id: 191
)
|
4.10.2005 22:55 |
|
Podobná je ještě cejlonská, nemáte zkušenost i s jejím chovem? Podle literatury by na rozdíl od parmiček purpurové a z Oděsy nevyžadovala přezimování v chladnější vodě kolem 16 °C. Jak to ve svém akváriu řešíte? Snižujete kvůli nim na část roku teplotu vody pod 20 °C? Díky za cenné zkušenosti a rady k chovu těchto parmiček! |
Alnus (id: 191
)
|
4.10.2005 22:48 |
|
Nádhera! Také se mi líbí parmičky! Mohu se jako začátečník zeptat? Na té 7. fotce, kde se "na chvilku zastavila parmička" se jedná o tu parmičku purpurovou? Já si plánuji pořídit perleťové (b. oligolepis), pokud by to opravdu byla purpurová, líbila by se mi. Šli by pak oba tyto druhy dohromady? Je chov té purpurové náročný? Jak se chová k ostatním (malým) rybkám? Neokusuje ploutve (např. skalárám) jako třeba tetrazona? Pokud se mýlím, omlouvám se a děkuju za upozornění a odpověď! |
Roman (id: 1 )
|
4.10.2005 21:58 |
|
Docela pěkně zarůstající akvárium. Ten echinodorus uprostřed je krásný. Kdyby jste udrželi stvol pod vodou, pak by na něm místo květů vyrostli malé rostlinky. |
Jiřík (id: 210
)
|
4.10.2005 11:35 |
|
Pozadí je přilepené izolepou zvenčí na zadní stěně. |
r.vagner (id: 463
)
|
4.10.2005 11:28 |
|
pekne ....pekne....jen dotaz ...to pozadi mate prilepene na sklo??..jstli ne,tak to doporucuji udelat...je to pak mnohem lepsi... |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|