Diskuse  (24. strana z 24)

Historie hledání   Pokec   Zobrazit vše   |<   <<   >>   >|  
Chronologicky řazené příspěvky: (záznamy jsou na řazeny od nejnovějšího po nejstarší)
Příspěvky diskutujícího:
Vai
Hledat text:
Hledá se přesně zadaný text, bez rozlišení malých a velkých znaků.
Hledá se pouze v textu  příspěvků,  nehledá se podle jména či data.
Nové téma diskuse    Pokec    Otočit řazení
Číslo stránky:
8.1.2014 23:11
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Asi chvostoskok?  (Odpověď pro: Piertela  Zobrazit původní příspěvek )
27.5.2012 19:46
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Ano, budou to nejspíš chvostoskoci, ale proč se jich hned zbavovat, ničemu v akváriu nevadí, ani neškodí.
10.3.2012 22:21
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Zkusil bych třeba mražené patentky, po těch se mohou utlouci.
Partner rubriky
Partner rubriky
17.1.2012 17:29
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Jen tak... - nové téma
27.7.2011 22:50
Vai  (id: 227 )  Autor editoval příspěvek 27.7.2011 22:51
[Odpovědět]
... jedna zajímavost, až pojede někdo na dovolenou a bude se bát o hladovění svých rybek, jestli to vydrží, co když selže filtr, světlo apod.
http://www.tyden.cz/rubriky/relax/domaci-maz...
Biofiltry... jaké?  (Odpověď pro: Taroto  Zobrazit původní příspěvek )
17.7.2011 0:43
Vai  (id: 227 )  Autor editoval příspěvek 17.7.2011 0:44
[Odpovědět]
Člověče uvědomujete si vůbec, co zde za nesmysly radíte začátečníkům? Nacpat do do "hrubých" 54 litrů 6 závojnatek + 3 krunýřovce je dle mě zvěrstvo, nic jiného. Maximálně to omlouvá totální neznalost nebo poblouznění prodejcem. "Plavec" to je nějaký nový výraz pro ryby? Když je ryba málo pohyblivá, stačí jí minimum prostoru, nebo co? Skaláry jsou např. také málo pohyblivé, tak je můžeme šupnout do plivátka?
počet rybek  (Odpověď pro: nanobot  Zobrazit původní příspěvek )
11.4.2011 22:10
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Po prvním týdnu žádná vysoká koncentrace NO2 v akváriu bez ryb nebude. Kde a z čeho by se tam taky objevila?
počet rybek  (Odpověď pro: Lujgi  Zobrazit původní příspěvek )
11.4.2011 7:21
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Ne. První rybky tam dát klidně po týdnu. Akorát místo neonek parmičky nebo dania.
drobné nitky v akva  (Odpověď pro: Pablo333  Zobrazit původní příspěvek )
15.3.2011 20:12
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Drobní nitkovití červící jsou nálevníci - plazivenka obecná (Spirostomum ambiguum). Viz http://www.akvarijni.cz/bezobratli.htm#dalsi
14.2.2011 16:28
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Výměny 2/3 vody bych se vůbec nebál. Osobně, když jsem měnil dno, tak jsem ryby ani nestresoval přelovováním. V relativním klidu si plavaly ve zbytku vody, sice řádně zakalené, ale o tom, že jim to nijak nevadilo, svědčilo pak i to, že se mnohé z nich pak do 2-3 dnů vesele vytíraly...
velká parmička  (Odpověď pro: yard  Zobrazit původní příspěvek )
13.2.2011 15:43
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Mohl by to být některý z těchto druhů - Puntius arulius nebo Puntius fasciatus.
http://www.aquariumphoto.dk/puntius_arulius....
http://www.aquariumphoto.dk/puntius_fasciatu...
topítko  (Odpověď pro: ihrdlick  Zobrazit původní příspěvek )
3.2.2011 8:35
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Kvalitní topítka se dají zkalibrovat (dle návodu) a ty které se nedají, pak jedině nastavit na nižší teplotu (dle měření přesným teploměrem).
2.2.2011 11:21
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Ryba na snímku je pravděpodobně samička od Hyphessobrycon sp. "Junior".
http://aquatab.net/galerie/detail/955/
13.12.2010 19:50
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Jsou to nejspíše nálevníci - plazivenka obecná (Spirostomum ambiguum) a naprosto ničemu nevadí. Viz http://www.akvarijni.cz/bezobratli.htm#dalsi
Proč umírají rybky?  (Odpověď pro: Ruza5  Zobrazit původní příspěvek )
6.8.2010 10:31
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Ve výměně vody problém jistě nebude. Vzhledem k jednostrannému krmení to může být, ale 100% jisté to není, hypovitaminóza - viz http://www.akvarijni.cz/nemoci.htm#ruzne
30.6.2010 8:58
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Nevím jak přísavka, ale tuhle potvoru celkem spolehlivě zlikvidují mladí krunýřovci Ancistrus.
rybka  (Odpověď pro: wunti  Zobrazit původní příspěvek )
13.5.2010 21:12
Vai  (id: 227 )  Autor editoval příspěvek 13.5.2010 21:16
[Odpovědět]
Tetra paraguayská Moenkhausia sanctaefilomenae to není - http://www.akvarko.cz/atlasrybdetail.php?ryb...
Je to jiný rod, ale paraguayská v názvu je. Nejspíše to bude: Aphyocharax paraguayensis - viz http://filaman.ifm-geomar.de/Photos/Thumbnai...
Přisátý parazit  (Odpověď pro: Patik  Zobrazit původní příspěvek )
18.4.2010 20:12
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Žádný "parazit" to nebude, ale plži - buď člunky (Ferrissia) nebo člunice (Acroloxus), příp. kamomil (Ancylus).
http://www.applesnail.net/content/snails_var...
Vodní kámen na listech  (Odpověď pro: josem  Zobrazit původní příspěvek )
14.4.2010 21:14
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Novostavba či nové rozvody vody na to jistě žádný vliv nemají, avšak na nové adrese může mít voda jiné parametry, zejména tvrdost a pH. Jinak pro vysvětlení zadat do vyhledávání "biogenní odvápnění".
29.1.2010 22:09
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
čistější voda  (Odpověď pro: filipsi  Zobrazit původní příspěvek )
14.1.2010 20:49
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Ale když je tam ten zabijácký chlór, tak jaktože jsou v té dolévané vodovodní vodě ti prvoci?
Raději už nepokračuji a Lumčovi přeji hodně úspěchů.
čistější voda  (Odpověď pro: Lumča  Zobrazit původní příspěvek )
14.1.2010 17:42
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
No Sida zaujala nejvíce věta: "...že voda se při časté výměně nestihne biologicky upravit..." a mě kromě toho také tvrzení, že: Čerstvá voda obsahuje prvoky a jiné věci... a kousek dále: ...a chlor taky něco málo zabije....
Já v tom vidím jeden rozpor vedle druhého - "biologická úprava čerstvé vody" versus "prvoci v ní" a zárověň "zabiják chlor".
Jinak osobně jsem musel z různých důvodů několikrát měnit denně či velmi často větší množství vody a vždy to bylo ku prospěchu nádrže. Nemluvě o tom, jak některé ryby pak reagují na větší množství čerstvé vody okamžitým třením - inu asi u nás teče nějaký modrý pramen. Pokud se někomu objevuje zákal, je třeba hledat příčinu jinde než v dolévané vodě.
Článek - nové téma
12.1.2010 18:26
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Nejen u nás panuje krutá zima...
http://ekonomika.ihned.cz/c1-39820020-na-flo...
29.12.2009 21:56
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Také může být prasklá pryžová membrána.
Betta Picta??  (Odpověď pro: Dave23  Zobrazit původní příspěvek )
21.12.2009 9:16
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Je to cichlida, to je jasné, dále už jen tipuji, že pravděpodobně patří k nějakému druhu "šnekáčů" z jezera Tanganika z rodu Lamprologus či Neolamprologus. Nějaký cichlidář by věděl snad přesněji.
nemoci ryb  (Odpověď pro: kosák  Zobrazit původní příspěvek )
23.11.2009 17:06
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Pravděpodobně se jedná o tzv. děrovou nemoc způsobenou bičíkovci - viz http://www.akvarijni.cz/nemoci.htm#spironucles
zinek  (Odpověď pro: rudik  Zobrazit původní příspěvek )
20.11.2009 18:31
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Jaké jsou v té nádrži ryby?
13.11.2009 13:45
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Jen tak pro zajímavost. Skutečná Puntius tetrazona se prý v akváriích nikdy nechovala a správný název pro tyto parmičky je Puntius anchisporus. "Pravé" P. tetrazona se pak odlišují podle chybějící červené barvou na ploutvích i na těle.
Neonky,světlo  (Odpověď pro: filipsi  Zobrazit původní příspěvek )
3.11.2009 15:26
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Co jsi napsal, je jasně vidět v citaci. V této debatě padlo již tolik zbytečných slov, že se raději odmlčím.
P.S. Svítím také ještě pouhými 2x18W na 200 l s výškou 45cm...
Neonky,světlo  (Odpověď pro: filipsi  Zobrazit původní příspěvek )
3.11.2009 15:17
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
Možná kdyby se neonky množily x generací ve volné, silně prosvětlené vodě, beze stínu a se světlým dnem, tak to již nebudou klasické neonky, jak je známe, ale vznikne nějaká jejich světle zbarvená varieta.
Neonky,světlo  (Odpověď pro: blek  Zobrazit původní příspěvek )
3.11.2009 15:03
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
To jistě ano, já bych bral spíše obývák někde poblíž takového biotopu.
Neonky,světlo  (Odpověď pro: filipsi  Zobrazit původní příspěvek )
3.11.2009 15:01
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
...si nekdo muze myslet, ze svitit rostlinam 30W jak se povede, bez nejake pravidelnosti, muze jen blazinek...
Jejda, asi jsem blázen, a že mi to funguje několik let bude jistě náhoda. Anebo, že by výjimka potvrzující pravidlo.
2.11.2009 17:22
Vai  (id: 227 )
[Odpovědět]
V tomto vidím ty hlavní příčiny, proč rostliny rychle "odchází" a nerostou:
- ...před tím byly naházené v menším AQ asi měsíc...
- na 250 litrovou nádrž s vodním sloupcem 50cm ... svítí 18 W, stará zářivka asi 11 hodin denně...
- ... na dně akvária mám hrubý substrát - asi 2 cm ... bez komentáře viz foto http://www.akvarko.cz/obrazek.php?pict=obr63...
Historie hledání   Pokec   Zobrazit vše   |<   <<   >>   >|