Zadání nového příspěvku

 

Odsavač nečistot z hladiny - Aivosh
Jméno či přezdívka:


Kliknutím vložíte smajlíka:            
Text příspěvku:


Kontrolní kód
Opište text z obrázku:  
K záznamu je možno v případě potřeby připojit obrázek, který musí být typu JPG/JPEG a jeho velikost nesmí být větší než 250 kB. Šířka ani výška nesmí překročit rozměr 1280x1024! Obrázek se připojí k vlastnímu záznamu.
Připojit obrázek:
(komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší)
Již napsané příspěvky k článku:
16.2.2008 (1:08)
Martininos  (id: 3365 )
No dalsi tydny jsem intenzitu cisteni zmirnil a pred tydnem dokonce odsavac odstranil a svete div se: ZELENA HLADINA SE JIZ NETVORIIIII Jeste jednou timto moc dekuji za skvely napad:) Pozn: Kdyz jsem zavedl "vyfuk" pod hladinu voda se necerila nijak vyrazne :)
6.12.2007 (21:28)
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  )
Martinios to jsem rad,ze dobre slouzi Jen mensi napad - je nutne cistit takto casto? zbytecne se ceri voda.
5.12.2007 (15:47)
Martininos  (id: 3365 )
I kdyz jsem byl znacne spekticky k faktu ze mi zmizne zelena hladina je tomu tak. Moc dekuji Aivoshovi za jednoduchy ale perfektni napad:) uz 14 dni bez problemu pouzivam pres spinaci hodiny - kazdou druhou hodinu odsava 10 min. A hladina jako kristal. Jen tak dal !!!
18.10.2007 (12:30)
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  )
Shakalik to zni jako dobry napad na odfiltrovani vetsich kousku, napr. listu. Treba nekdo odzkousi a sveri se zde.
18.10.2007 (12:28)
Shakalik  (id: 1520   Shakalikovo Malawi  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Shakalikuv Symbiant  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
Nápad je to velice dobrý, ale ještě lepší by byl, pokud by se na vyústění navlékl malý pytlík vyrobený nypříklad ze staré jemné akvarijní síťky s těmi nejjemnějšími oky.
18.10.2007 (10:03)
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  )
Moji tercaci to nedokazou tak rychle sesbirat U meho reseni se ty listy taky nahromadi kolem. Ale jelikoz tam neni nonstop proudeni, tak jsou nekde v okoli. V pripade tveho nonstop proudeni ucpou okoli mrizky a pak tam neprojde ta sinice, kvuli ktere predevsim odsavam ja. Ja pouzivam kryci skla a krmim bokem otvorem v krytu, takze pro me by bylo celkem slozite to kazdy den sbirat. Na tvem reseni se mi libi, jak si dokazal jednoduse vychytat, aby to nenasavalo vzduch. Nicmene pro me podminky je na houby. Ale je dobre, ze zdejsi uzivatele maji na vyber dalsi reseni, myslim, ze predevsim majitele hrncovych filtru by mohlo zaujmout
18.10.2007 (9:51)
jimi  (id: 2973   Fishbase  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  miniakva  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
>>> AIVOSH: Je fakt, ze pokud to nasaje treba list z valisnerie, ktery je dlouhy a uzky, tak to musim rozebrat. A pri krmeni to samozrejme nasava zradlo, ale rybky si uz zvykly reagovat rychle, nez jim to vsechno zmizi ve filtru )) Ma to ale vyhodu, ze veskery vetsi odpad (hlavne listy) se hromadi prave u toho sani a nemusim ho lovit po cele hladine. Aplikuji jeste na to nasavani mrizku, aby to nasavalo jen takovy bordel, ktery proleze az do filtru. Kazdy den krmim, takze neni problem vecer vybrat nahromadene listy. Je to otazka 5 vterin. Taky jsem mel nekolik vyriant odsavani, ale tohle je na muj pozadavek nejucinejsi a nejjednodussi....
18.10.2007 (9:48)
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  )
Roberte cast s vyrobou fytinek (kolinek) byla zamerne podrobneji popsana a zdokumentovana, jelikoz, jak sem jiz psal v minulem clanku, padaly dotazy, jak se to vlastne dela a tudiz tentokrate jsem chtel vse ilustrovat, aby to bylo jasne A souhlasim s tebou, ze tech kolinek jsme uz potreboval hodne.
18.10.2007 (9:22)
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  )
Jimi diky za dalsi navod. O podobne veci jsem take premyslel, i komercni typy odsavacu necistot jsem na tomto principu videl,nakonec me vsak odradilo to,co pises - tedy ucpavani listy a take to, ze pri kazdem krmeni bych ten filtr musel vypinat,aby mi nenasaval zradlo. A pak bych ho jednou urcite zapomel zapnout
PS. Kratkou chvili jsem podobne reseni praktikoval (ale take na spinaci hodiny,ne nonstop a melo to vlastni cerpadlo) a bylo to extremne citlive na vysku hladiny a taky to odsavalo velmi slabe, a stacilo, aby se tam dostala jakakoliv drobnost a ucpalo se to, nejradeji samozrejme nekde dal vevnitr a musel jsem ve vydelat a vyplachnout. Nemas podobne problemy? Ja to musel cistit casto i denne a ucinnost byla mizerna.
18.10.2007 (8:52)
jimi  (id: 2973   Fishbase  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  miniakva  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
Ahoj vsem, taky jsem dlouho laboroval s timto zarizenim, az jsem nakonec vymyslel neco uplne jednoducheho a zcela funkcniho. viz http://akva.vbrne.net/filtr4.jpg nebo nahradni odkaz, pokud by mel muj server (opet) vypadek ... http://www.megapress.cz/filtr4.jpg

jedina udrzba toho to zarizeni je ta, ze se do sani obcas dostane velky list. Ten se pak musi vytahnout Tomu se da ale zabranit nejakou hrubsi mrizkou

Samozrejme toto je verze pro externi filtr. Pro vnitrni filtr by byla potreba mala modifikace.
17.10.2007 (23:10)
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  )
Shakalik no jak pisu v clanku, moznosti je vic
1) zadna filtrace, rozptyleni do vody, coz taky staci
2) odsavani do akvarijni filtrace,pokud to konstrukce filtru umoznuje
3) udelani maleho filtriku z injekcni strikacky na obrazku
ja pouzivam bod c.2 takze necistim.

anjin souhlasim, komercni vyrobky v teto oblasti se mi vubec nelibily, takze jsem si urobil sam a jsem na vysost spokojen a jeste mam dobry pocit, ze se mi neco povedlo
17.10.2007 (22:59)
anjin XXX  (neregistrovaný návštěvník)
moc se mi líbí tyhle návody "udělej/urob si sám". také nejsem zastáncem toho, že co se nedá koupit neexistuje. tohle udělátko se zdá být velmi praktická věc.
17.10.2007 (22:55)
Shakalik  (id: 1520   Shakalikovo Malawi  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Shakalikuv Symbiant  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
Moc to nechápu, asi měly učitelky ve škole pravdu ....... kam se ten bordýlek sbírá a jak často se to čistí ?
17.10.2007 (22:15)
rhozlar  (id: 1671   Berťákovo akvarium  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vývojové akvarium  
 kategorie střední akvária, objem 70 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
Já myslím, že je to velice zajimavé zařízení a dost jednoduchy na to, aby si ho doma vyrobyl sám. Obzvlášť se mi libí postup, jak si rychle vyrobit jakýsi tvar fytinky pomalu z čeho-koli co připomíná trubku, kterých neni doma nikdy dost při vývoji nových zařízení.Robert
17.10.2007 (21:41)
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  )
Rudolfos je to velmi jednoduchy a funguje to bezvadne. Akorat je to trosku drazsi.
17.10.2007 (21:38)
Rudolfos  (id: 5575 )
Bezva věcička, nejspíš si něco takovýho taky vyrobim.
17.10.2007 (20:09)
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  )
AhojPetre. Ted uz vse chapu
Uz i vim,kam se podivat.
17.10.2007 (20:07)
Pet  (id: 3544   Zahrádka ve skále  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Mechové království  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Mazlík  
 kategorie velká akvária, objem 720 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Pokusné akvárko  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jeskyně  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Klídek a tabáček  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
Ahoj Ivo
Tak jsem se dnes odpoledne konečně rozhoupal a nainstaloval do akvária čistič hladiny podle Tvého vzoru s malou modifikací pro moje podmínky. Dokonce jsem do deníku přidal fotku a koukám, že je tu nový článek. Asi telepatie. A pak že to neexistuje.
Dnes jsem to zapnul zkušebně na hodinu a vypadá to, že opravdu bude fungovat. Časem poreferuji.
Byl jsem přihlášen na synův profil, tak tady máš ten můj komentář.
Petr
17.10.2007 (20:04)
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  )
Remix diky mimochodem stihl jsem si precist i tvuj prvni komentar,nez jsi ho umazal Rad se podivam (pokud dodas foto) a preji,aby dobre slouzil.
17.10.2007 (20:01)
reMix  (id: 3817   Paví džungle  
 kategorie malá akvária, objem 60 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
Super