Články - komentáře k článku

Článek   Komentáře   Seznam článků   |<   <<   >>   >|  
Jehlový ventil za 5 minut a 5,- Kč
Aivosh
(na AKVARKO.cz vyšlo 28.11.2008, aktualizováno 16.12.2007)
Obsah článku naleznete na záložce:  Článek
Komentáře k článku:
Johny 13  (id: 5343 ) 29.11.2007 (4:01)
Vynikajúce. Parádny článok. Asi sa pustím do výroby CO2 setu .

Aivosh ty si proste káder.
Karel XX  (id: 3103 ) 29.11.2007 (6:13)
I já se musím připojik ke chvále, prostě super. Nikdy mě nenapadlo, že je to tak jednoduché. Je moc důležité sehnat ten zapalovaš dle obrázku nebo se dá použít jakýkoliv?
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 29.11.2007 (6:31)
Dekuji vam obema za prijemne komentare
Karle nevim. Kdyz jsem ho vyrabel kdysi, pouzil jsem stejny. Ale ted, kdyz jsem kupoval zapalovace pro tento clanek, tak jsem koupil velmi podobne a ty byly na prd. Prvni problem byl zapustena vstupni strana do tela ventilu,takze by byl problem nasadit hadicku. A druhy problem byl ve vypustni casti, ktera byla mensiho prumeru a hadicka by na ni velmi spatne drzela. Dalsi zapalovace jsem uz nezkousel a shanel se po tomto konkretnim. Nastesti je to velmi bezny typ a brzy jsem na nej narazil.
rhozlar  (id: 1671   Berťákovo akvarium  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vývojové akvarium  
 kategorie střední akvária, objem 70 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.11.2007 (11:08)
Ahoj, pěkně zpracovaný článek a to video je super nápad. Mnoha mladším s málem zkušeností to přímo říká jak na to. Mohl by jsi učit víc věcí a při nejlepším by jsi ty ventylky mohl prodávat. Nebudeš někdy vystupovat v televizi? Pořady by měli ohlas. Ahoj Robert
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 29.11.2007 (11:43)
Roberte ty me dycky pobavis Hele zatim sem ukazal akorat svoje prsty, to by do televize asi nestacilo A diky za chvalu
charlie  (id: 3697 ) 29.11.2007 (12:34)
Opětovně pěkný a srozumitelný článek.
Tebe by si měla vzít většina výrobců jako vzor, protože takto má vypadat pořádný návod.
mau9  (id: 5798   společenské akva  
 kategorie střední akvária, objem 80 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.11.2007 (14:52)
dpbré, stručné, jednoduché..i já jsem to zvládla
Melis  (id: 5902 ) 29.11.2007 (17:56)
Ahoj, super článek a ještě lepší video. Bohužel pro mě, přišel pozdě, protože mi dneska došel jehlový ventil z jednoho nejmenovaného slovenského akvashopu Tak si aspoň udělám zasobu ze zapalovače
many  (id: 1202   manyho akva  
 kategorie velká akvária, objem 210 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  akva pro terčovce  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.11.2007 (18:03)
jak jednoduché.I kdyby životnost nebyla velká,rozhodně se vyplatí.Oceňuji jeho citlivost.Za všechny potencionální výrobce Aivoshi dík!!!!!
vita.gabzdyl  (id: 5306 ) 29.11.2007 (18:35)
bomba uz je hotov jeste mi rekni co bude lepsi jestli kaminek nebo lipove drivko jo a jeste dotaz jak ma byt to drivko dlouhe a jak ho pridelat ku hadičce?????
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 29.11.2007 (18:42)
vito zrovna to lipove drivko k tomu vhodne moc neni, jelikoz ma dost velky odpor. predpokladam,ze kdyz mas jehlak,mas i bombu. a tak by stalo za to poridit i nejaky reaktor...
a vsem ostatnim dekuji za pozitivni ohlasy a preji hodne stesti pri pripadne vyrobe
Rybičkar  (neregistrovaný návštěvník) 29.11.2007 (20:56)
Súper článok, čo dodať. Vďaka.
Tomas Enderson  (id: 2125   Akvárko Jednoho Blázna  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Black Rock From Tomas Enderson  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.11.2007 (21:17)
Avoši tohle je prostě bomba Přemek Podlaha by měl rasot Co bude následovat příště? Že by řídící jednotka pomocí trochy dřeva a jednoho kamene jako čitdla U tebe fakt člověk nemůže tušit co se dá doma vyrobit a halvně tobě to vždycky fšechno funguje tak jak bylo plánováno. Jak se znám kdybych začal vynálézat něco jednoduchýho tak z toho bude asi auto.

PS: Ber to jako trošku odlechčenou poklonu máš můj maximální obdiv

Tomas Enderson LBC
Fysko  (id: 514   Fyskovo nově staré AQ 135L  
 kategorie střední akvária, objem 135 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Pokus o Malawi  
 kategorie střední akvária, objem 135 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Terárium pro chameleona jemenského  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.11.2007 (21:28)
Ahoj Aivosh,Super článek i videonávodem.
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 29.11.2007 (21:36)
Tak vam opet vsem dekuji za pochvalu. Hlavne aby vam to dobre fungovalo

Tomasi nevim clovece, uz mi dochazeji napady. A taky se mi blizi zapoctove ve skole. A tez podle toho, co bude Roman chtit. Hele divil by ses (nebo spis nedivil ), ale nefunguje mi vse, jak bylo planovano. Ale ja se nevzdam, hledam reseni az ho najdu Ale zrovna jehlak jsem trefil hned napoprve. Je fakt, ze leccos mam vyrobene doma na kolene, ale i tak sem musel plno veci nakoupit origos. Zrovna tu ridici jednotku z kusu sutru sem nezvladl Jinak diky a at se dari
many  (id: 1202   manyho akva  
 kategorie velká akvária, objem 210 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  akva pro terčovce  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.11.2007 (22:03)
mám pocit,že se to nepovedlo protože jsi napoprvé nezvolil ten správný kámen.
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 29.11.2007 (22:08)
Vyghum  (id: 628 ) 30.11.2007 (17:27)
Opět pěkný článek. Videonávod vidím jako logické pokračování fotonávodů, který je umožněn stále se zlepšujícím připojením uživatelů Internetu. Podle takovýchto návodů možná zvládnou výrobu i absolutní antikutilové.
Nicméně bych závěrem připoměl, že by se slušelo, aby zde byl někde uveden odkaz na článek, ze kterého nápad pochází... Původně byl myslím u článku o CO2, ale nyní je tam přímo odkaz na tento článek s nepříliš vhodnou větou o složitém obrázku, který byl původně určen původnímu odkazu... ;o)
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 1.12.2007 (13:45)
Michale rozhodli jsme se s Romanem, ze to zneni trosku upravime a pridame podekovani. Diky za pripominku.
vita.gabzdyl  (id: 5306 ) 1.12.2007 (17:21)
Aivosh -mysliš že když dodám ventil udělany ze zapalovače na plastovou láhev kde mam kvasinky s cukrem tak mi to nepomuže ???? včera sem udělal novou napln, a je tam takový tlak že sem musel zavřit (plastovy ventil)aby to nevyšlo ven. jinak sem vyměnil plastový reaktor za kamínek a dějou se věci Echinodory se zblaznily a vyhazujou listky tak 1-2 za den ve velikosti 5mm a kamínek pěkně haže bublinky vypada to jako by někdo učelně čaroval
Tomas Enderson  (id: 2125   Akvárko Jednoho Blázna  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Black Rock From Tomas Enderson  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.12.2007 (17:21)
Aivoshi právě jsem to dodělal. Výsledkem je specialní set na CO2. Používám původní difusor a lahev od setu Tetra o kterým jsem ti psal v diskuzi u předchozího článku. A jen jsem zajistil nezustále otevřený ventil na sprejové lahvi (Izolepa mě inspirovala)a nastavil do reaktoru příchod tolika bublinek aby se stihli zreagovat s vodou a reaktor se zbytečně neplnil vzácným a drahým plynem. Doufám že do rána nebouchnu jelikož ta flaša má tlak jak Bů...

Díky za Inspiraci

Tomas Enderson LBC
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 1.12.2007 (17:33)
Vito precti si prosim muj predchozi clanek o zakladech CO2. Skrtit lahev s kvasnicemi opravdu nepovazuji za dobry napad! Udelej to pro sve vlastni dobro

Tomasi nepochopil jsem presne,co jsi to vyrobil,ale tak hlavne aby to dobre slouzilo
Tomas Enderson  (id: 2125   Akvárko Jednoho Blázna  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Black Rock From Tomas Enderson  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.12.2007 (17:47)
Pro Aivoshe: Ten set se běžně skládá z něčeho podobného co ty nazíváš sifonovou lahví. Tak jsem na tu hadičku co je mezi reaktorem (např. kelímek od jogurtu) a sprejovou lahví v které je CO2 dal jehlák dle tvýho návodu. Na sprej jsem pod tlakem nalepil korkový špunt aby držel smáčkmutý tlačítko pro doplňovámí a na jehláku jsem nastavil takový průtok plynu aby se v difusozu neudržel déle než se vytvoří další bublinka.

Jestli budeš mít zájem tak mi napiš na mail a zítra ti to celé vyfotím a pošlu.

Tomas Enderson LBC
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 1.12.2007 (17:48)
Tomasi to zni dost dobre clovece
vita.gabzdyl  (id: 5306 ) 1.12.2007 (23:07)
Aivosh- mas pravdu lahev je pekne nadupana ale drzi mi uz nekolik mesicu tak ji verim doufam ze me nezklame jinak to bude ve hvezdach u reaktoru sem nezaznamenal takovy pokrok jak u vzduchovaciho kaminku tak sem to ted predelal a zatim vse v pohode jinak se mi nelibi ty silene palky za lahve nebo sety.
tonik666  (id: 3426   toníkova kytková dvoustovka  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.12.2007 (12:00)
Moc pěkný článek. Hlavně perfektní vizuální dokumentace, která činí návod názorným a srozumitelným. Super!
caslavka  (id: 5638   Má  televize  
 kategorie střední akvária, objem 125 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Zase jenom práce  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.12.2007 (21:59)
Velice šikovné české ruce.Moc pěkný článek.
rudik1  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.12.2007 (17:20)
zdravim.tak samozrejme moc chvalim jak napad,tak zpracovani clanku a postupu vyroby
.
jen me tak trklo.psal jsi,ze pouziti na petlahev je nemozne.jiz v minulem clanku litaly ulety s demizonem a podobne.ale myslim ,ze pouziti dvou techto ventilu na petku či vetsi kanystrik by slo.s tim,ze pri vecernim zaskrceni hadicky smerem do akva by tlak uchazel druhym ventilem umistenym na jinem miste(vyvodu).jen by asi dalo dost prace seridit oba tak,aby to slapalo.navic tlak v lahvy neni stabylni.tak to je vlastne k prdu.ale kdyz uz jsem to nadatloval,necham to tu
ruda
rudik1  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.12.2007 (17:35)
este by taky sel puozit na petku ten druhy ventyl jako upousteci.kvuli vybuchu.ale to uz by chtelo vetsi nadrz.no a to uz by lezlo do penez,takze taky blbost
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 5.12.2007 (17:51)
Ahoj Rudiku
jako upousteci by se dal pouzit ventil,ktery by se oteviral v zavislosti na tlaku. pouzit ventil, kde se nastavi konstantni velikost otvoru situaci dostatecne dobre neposlouzi, jelikoz on bude propustet stale stejne, ale tlak v lahvi se bude menit,tudiz davkovani se stejne bude samovolne menit a nebo lahev bouchne

Dekuji vsem za pozitivni komentare,jsem rad,ze se clanek libi
rybář  (id: 5137   Pohoda  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.12.2007 (21:54)
Fakt dobrý nápad a s tím videem perfektní
matea  (neregistrovaný návštěvník) 7.12.2007 (17:30)
jsi fakt dobrý uz sen to udelal fakci paradne
T.O.M  (id: 3582   Wild  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů  ) 9.12.2007 (14:58)
Ahoj, super nápad. Před časem jsem se trápil a přemýšlel, jak ty bublinky uhlídat a nekoupit drahý jehlový ventil. Zapalovač mně teda ani ve snu nenapadl, škoda. Nakonec jsem si poradil jinak, použitím odvzdušňovacího ventilku z radiátoru, ale taky to klape. Mám jen jeden dotaz, musí se použít zpětná klapka, když je bomba pod akváriem, nebo se přes ventilek voda nevrací?

Zdar Tom
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 9.12.2007 (18:13)
Ahoj TOMe. Pouziti zpetneho ventilu doporucuji, duvody uvadim v jinem clanku na zdejsim serveru - Zaklady CO2
Etheral  (id: 2693   EtheAqua  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 14.12.2007 (21:39)
Zdravíčko, taky musím pochválit celý CO2 seriál. Mám skromný dotaz, nebyly žádné problémy s nastavením "průtoku"? Mi to totiž příjde, že když máš všechny hadičky napevno nalepené, musíš točit celým ventilem a tím si ty hadičky pokroutíš. Nebo je to třeba poštelovat a pak přilepit? Nějak jsem to asi nepostřehl, poučte mě, opravte mě, vrtá mi to hlavou
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 15.12.2007 (0:06)
Etheral ahoj a diky Mate pravdu,ja to delal tak,ze jsem mel jen kousek hadicky na vystupu z jehlaku a na tom kousku hadickovou spojku,napred jsem nasuho temer presne dosteloval prutok,pote na spojku nasadil hadicku vedouci do akvaria a presne donastaveni jiz nebylo problem,hadicky se vzhledem k malemu otaceni nekroutily. Dobra pripominka, zkusim ji zapracovat do clanku.
Zdravi Ivo
Etheral  (id: 2693   EtheAqua  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 16.12.2007 (22:51)
Ano, jak prosté Na existenci hadicové spojky jsem jaxi pozapoměl, díky Ethe...
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 17.12.2007 (8:28)
Neni zac, ja taky dekuju za podnet. Uz je to i doplneno v clanku.
matuš 777  (neregistrovaný návštěvník) 8.2.2008 (15:58)
Je to fakt super!!!!!!
Kůzle  (id: 7915   Džungle  
 kategorie střední akvária, objem 73 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Betta Cube  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.9.2008 (18:14)
je to výborný zítra už budu vesele bublat dneska se mi do toho nějak nechtělo díky za návod.
ninco  (id: 7849   Exodus - zrušeno  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Aqua Rhyme ™  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.9.2008 (21:25)
Hmm, tak jsem pouzil zmineny ventil ze zapalovace, ale nejak nechce regulovat prutok. Jako mala zmena je viditelna, ale treba pridusit uplne na mininum aby CO2 bublalo jen zlehka to nejde :(

Dalsi dotaz je, kolik bublinek za sekundu nechavate bublat? Predem diky za odpovedi.
Kůzle  (id: 7915   Džungle  
 kategorie střední akvária, objem 73 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Betta Cube  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.9.2008 (14:12)
ninco: to je podle velikosti nádrže já mám 1bublinku za 1minutu a mám 40l akvárko a filtr který dělá vzduchové bubliny takže toho část vyhání
ninco  (id: 7849   Exodus - zrušeno  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Aqua Rhyme ™  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.1.2009 (14:28)
Me proste ten ventil nefunguje :D Pouzil jsem obycejna skrtitka a sem spokojeny. S nimi muzu prutok krasne regulovat ci UPLNE zastavit :)
bogo  (neregistrovaný návštěvník) 27.1.2009 (17:06)
a je to možne davať na normalne CO2 z flaše??? napr 1 atm tlak??
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 27.1.2009 (18:22)
pres redukcni ventil... a v flase CO2 neni 1 atm, nemylim-li se, tak 57
bogo  (id: 8778   jazierko vedľa kaktusov  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.1.2009 (21:17)
tak ze ho mozem pouzit ako normalni ihlovy ventil za elektromagn. ventilom samozrejme cez hodiny...to 1atm som dal ako napr...a tlakuje sa na 1bar na manometri ,pokial viem... či nie???
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 27.1.2009 (21:39)
ne za elmag, ale za redukcni. i kdyz za elmag muze byt taky. ale samotny elmag nestaci. jinak mam ponekud problemy porozumet, jak myslite konec dotazu.
stalker  (id: 8847 ) 7.2.2009 (21:21)
Nápad s přetlakovým (pro mě spíš regulačním) ventilem se mi líbil..trochu jsem ho vylepšil..předně do vršku víčka petky nevsouvám a nelepím samotnou hadičku..použil jsem vhodnou hliníkovou trubičku na kterou jde hadička sladno nasunout..to je pro mě přetlakový ventil..když bude třeba hadičku to vyfoukne..samotný ventilek jsem použil tak, že jsem do cca 5 cm dlouhé hliníkové trubičky navrtal z boku dírku o velikosti o trošičku víc než se dá zasunout špička hořáku ze zapalovače..trubičku jsem pak umístil jako mezikus hadičky která mi do čerpadla přisává vzduch..jedním směrem je hadička připojená do čerpadla a z druhé strany hadička s regulátorem množství vzduchu..v samotném akvárku se po celém objemu tím, že mám výtok směřovaný z 5 ti cm na stěnu stávají roztříštěné miniaturní bublinky..jestli směska vzduchu a nebo samotná CO2 to nevím...v používání teprve druhý den po restartu akvárka..rybičky ve skvělé kondici a kytek prozatím pomálo..časem podám info jestli je to správně nebo špatně..jinak v pomocné petce na odloučení splašků z reakční petky se dělá jedna bublinka průměru 2 mm každou 2 vteřinu...jo a tím mým vylepšením jsem ponechal točítko které po odlámání zbytku plastu lze otáčet o 360 stupňů..mohu tak regulovat mnošství bublinek..prostě vytáhnu z trubičky ventilek..našteluji..ve vodě vyzkouším kolik to bublá a zase umístím do dírky v trubičce..
kosna  (neregistrovaný návštěvník) 17.7.2009 (9:58)
Bezva už bublám funguje bez problému i jemnější bublinky
Wladia  (neregistrovaný návštěvník) 8.8.2009 (18:19)
Jakým způsobem se tento ventil dá regulovat?
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 8.8.2009 (23:47)
Wladia je to napsano v predposlednim odstavci s nazvem "Nastaveni prutoku"
MrHahaha  (neregistrovaný návštěvník) 5.11.2009 (20:36)
mam problem s obr cislo 12,nejde mi tam nasadit to tesneni.Nevite nekdo proc?
dalibor  (id: 7508   B.O.N.S.A.I.  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  světlo ve tmě  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.11.2009 (12:58)
ne trubička ale pružinka.Lidi to mate
Aivosh  (id: 522   květinářství  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 13.11.2009 (13:33)
dalibor: nic pruzneho na tom neni, tak snad se to pruzinka nenazyva.
dalibor  (id: 7508   B.O.N.S.A.I.  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  světlo ve tmě  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.11.2009 (15:43)
jo to jsem psal při výrobě.Funguje suprově
Petr XXX  (neregistrovaný návštěvník) 14.11.2009 (9:49)
Lidi, nemohu se zbavit pocitu, že tento "jehlový ventil" je velká blbost. Samozřejmě jsem to chtěl také zkusit a zapalovač rozebral. A výsledek?
Ten ventilek funguje úplně jinak, než by podpovídalo popisu tady. Plamen ohně se reguluje kolečkem, to je pravda, ale funguje to tak, že po zmáčknutí spuštění ohně se přes páku nadzvedne ta trubička, ze které pak jde plyn. A podle zdvihu jde více či méně. Zdvih páčky je sice konstatní, ale kolečkem zašroubujeme celý ventilek výše či níže a podle toho se pak mění výška zdvihu té trubičku. Proto má ten velntilek dole gumové těsnění a může se šroubováním volně pohybovat nahoru a dolů.

Pokud by tomu tak nebylo, fungoval by ventilek i samostatně. Ale to nefunguje. Aby vám fungoval tak, jak je zde popsáno, musíte ho mít v zapalovači a i s těmi těsněními a dalším věcmi, viz obrázek 16. Ovšem těsnění není těsnění, přes tyto hmoty protéká plyn a mění se tam z kapaliny na plyn.

Ta redukce tím ventilkem opravdu může fungovat, ale ne proto, že byste udělali nebo použili jehlový ventil, ale proto, že zašroubujete celý ventilek tak nízko, že vlastně ucpete výstupní díru tím "těsněním".

No, sláva kutilům - pokud je to jinak, než jsem napsal, prosím o opravu.
Nikola  (neregistrovaný návštěvník) 22.1.2010 (1:00)
Ja myslim ze je treba vyndat tu pruzinku ne? Pak tlak drzi ventil otevreni a otacenim regulujes prutok plynu. V komentarich vyse ostatni mluvi o preklepu.
HANZ XXX  (neregistrovaný návštěvník) 12.6.2011 (6:43)
Jen chci poděkovat, vše jsem udělal podle návodu a kytičky rostou jako nikdy. Každý den nějaký nový list. Už jsem byl fakt zoufalej, vždy po týdnu mi kytky odešli, ale teď je to OK. Ještě taková vychytávka. Nechal jsem na tom ventilu ten regulační kroužek a trochu ho zbrousil, pak nalepil hadičku. Mnohem líp se teď reguluje plyn.
slávek XXX  (neregistrovaný návštěvník) 22.6.2011 (21:16)
teď jsem to postavil tak uvidíme ... mě se to ale taky nezdá. ted vyrábím kvasničák ... uvidíme jestli to bude makat
Kovval  (id: 9454   Ráj Neonu  
 kategorie malá akvária, objem 42 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Tree on rock  
 kategorie střední akvária, objem 90 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 27.6.2011 (21:05)
Funguje jak ďas. Komu to nejde, ať pořadně popřemyšli. Ale jsem si sehnal koncovku vzducovaní, stala 15 Kč. Funguje fakt užasě, a regulace je fakt OK. A ten tlak to taky vydrži. Testovano. Přidam foto jak nabiju baterky do fotaku
KoJaK  (id: 12727 ) 22.12.2011 (20:22)
Ano. Jak píše Petr XXX. Toto není regulace "jehlovým ventilem" ... prostě množství plynu je jasně definováno zdvihem duté jehly, kterou nadzvedává páka ( ta zde vůbec není použita ). Zdvih se reguluje právě posunem ( šroubováním ) tělesa ventilu vůči pevně uchycené páce ( vzhledem k šroubovanému tělesu ). Takže zde o nějaké regulaci jehlovým ventilem nemůže být řeč. Leč jak píší někteří ( většina ) funguje to. Ale rozhodně to není regulace, jakou jsem si představoval. Škoda.
nailik  (neregistrovaný návštěvník) 15.7.2012 (19:46)
KOniec koncov, či sa tlak reguluje zdvihom, alebo prišrobovaním je to jedno. Jedno ale nie je to, že nebudem predsa držať časť regulátora stále v ruke, ale priškrtím závitom ako pri ventile. Tam sa tiež reguluje resp. drží bez ďalšej obsluhy prietok tým, že je v ňom závitová časť, skrutkovaním ktorej sa určuje prietok.
rom119  (id: 13684 ) 15.8.2012 (9:51)
Pro výstupní tlak do 0.5Bar stačí jeden, pro tlak kolem 1Bar je lepší dát dva do série
Nápad dobrý a je to zcela postačující a funkční
Hjub  (neregistrovaný návštěvník) 12.2.2013 (14:02)
Docela dobře se s tím dá CO2 regulovat. Stačí před smontováním na plastovou výpusť nalepit opatrně hadičku a až poté smontovat. Regulujeme pomocí otáčením hadičky, za kterou jsem dal spojku díky které se hadice nekroutí.
paja XXX  (neregistrovaný návštěvník) 29.8.2013 (11:07)
A co kdyby se prachsprostě použilo takové to škrtidlo pro infuze,jen mě to teď napadlo,pokud by tohle fungovalo,tak cena bude urcite pakatelni a instalace rozhodně ne složitá,ale nevim.
Kacer XXX  (neregistrovaný návštěvník) 21.4.2015 (10:24)
Protoze skrtidlo pro infuze nedrzi a povoluje ...
kocickamia  (id: 15598   Kočičákovo piko - obnoveno  
 kategorie malá akvária, objem 4 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kočičákovo Nanorama  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kočičákovo nano  
 kategorie malá akvária, objem 31 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kočičákovo kytkárium  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kočičákovo krevetárko - zrušeno  
 kategorie malá akvária, objem 3 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kočičákova šestnáctka  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 25.3.2016 (10:15)
Vyrobil jsem si tento ventil a funguje bez chyby. Dá se dobře regulovat a zvládne bublat i přes lipové dřívko.
Kešud  (neregistrovaný návštěvník) 7.3.2019 (17:25)
Mohu poprosit pan KoJak o foto ventilu a kde lze sehnat
Vložit nový příspěvek do diskuze
Článek   Komentáře   Seznam článků   |<   <<   >>   >|