Články - komentáře k článku

Článek   Komentáře   Seznam článků   |<   <<   >>   >|  
AKVA – TERA multicontroller
Ing. Vladimír Bureš (SHOPAKVA.sk)
(komerční prezentace, na AKVARKO.cz vyšlo 1.3.2009)
Obsah článku naleznete na záložce:  Článek
Komentáře k článku:
Ferry  (id: 1650 ) 1.3.2009 (14:53)
cenově zajímavý , určitě budu uvažovat, fakt dobrý článek o novince. Kde jinde si něco nového přečíst , když ne na tomto webu.
Timoshenko  (id: 4608   Timoshenko370  
 kategorie velká akvária, objem 370 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.3.2009 (18:58)
Vypadá to velice zajímavě, akorát si myslím, že většina z nás má dvě sady zářivek, které chce rosvěcovat postupně, tzn chtělo by to ještě jednu zásuvku na osvětlení navíc. Viťa
stalker  (id: 8847 ) 2.3.2009 (9:33)
Souhlas..chtělo by to o zásuvku navíc a pokud je to už nějak řízené tak by nemuselo bát natvrdo zadáno co do čeho zapojovat..prostě bych si zásuvky naprogramoval jak potřebuju..výrobce v následné edici po faceliftu s tím jak předpokládám vyrukuje...
jsem-tu  (id: 4128   Můj svět...  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Můj svět II.  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.3.2009 (13:43)
Nazdárek tak nevím, nějak mi tento přístroj nezaujal.Časovací hodiny dnes nejsou drahé, topítko má každý stejně s termostatem a kdo potřebuje často měnit teplotu tak si koupí topítko které má regulaci mimo akva na kabelu. A pokud jde o CO2 tak na jeho řízení nemusím kupovat takovej přístroj....
Myslím že za ty peníze to jde vyřešit s malinkým rozvaděčem časovejma hodinama a pH sondou.Jsem v tom za menší peníze a mám k dispozici víc zásuvek které si můžu rozdělit jak potřebuji.
Pokud mám člověk rostlinné akvárium tak mu nikdy tento počet zásuvek nestačí rozdvojky tam nedá......
Jak už jsem psal nepotěšil nenatchnul.........
steve  (id: 9049 ) 4.3.2009 (18:22)
Mě to taky moc neuchvátilo,myslím že vše co to nabízí vyřeším za míň a možná z většími možnostmi.Pro mě je to drahý špás.
dibla  (id: 8788   diblovo Čučítko  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  diblovo Čučítko 2  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2009 (13:06)
Mě to příjde zbytečná věc, to si za ty peníze radši koupim rybičky.
Roman  (id: 1 ) 6.3.2009 (12:53)
Pro Jsem-tu, steve, dibla:

No vím, že se jedná o reklamní článek, ale Vaše hodnocení je hrozně zjednodušené i z pohledu člověka, který jej nepotřebuje. Pokud někdo dávkuje CO2 z tlakové láhve, tak je mu jasný princip řídících jednotek založených na sledování pH a zná ceny, za které se tato zařízení dají pořídit. Můžu vám říct, že toto zařízení člověkovi může ušetřit hodně nervů a výrazně totiž zvýší bezpečnost chovaných ryb. Do určité míry i šetří kapsu, neb snižuje spotřebu CO2. Konkrétně tato jednotka je navíc doplněna o nějaké další funkce a navíc dle mě je opravdu za zajímavou cenu. Souhlasím ale s tím, že jedna zásuvka navíc by mu prospěla.
jsem-tu  (id: 4128   Můj svět...  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Můj svět II.  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.3.2009 (13:25)
Pro Romana:

Ahoj,
nemyslím si, že máš pravdu v tom, že tu píšu o něčem co neznám.
Dělám akvaristiku už opravdu dlouho a většinu věcí si doma udělám sám (každý podle možností...) a dávkování CO2 jde řešit jednoduše ventilem, který napojíš na časové hodiny a to mi teda pořád výjde mnohem levněji. Sám jsem si koupil starý hasičák a poskládal si ho dohromady a je to už určitě nějaké 4 roky, kdy tyto věci byli podstatně za více peněz než jsou dnes. Pak stačí měřit pH a ladit a ladit dokud to není ono..Uznávám že doladit CO2 v akvárku k dokonalosti je na dlouho, ale jde to.Druhá stránka věci je, že jsem po čase zjistil, že pokud doma nechci holandské akvárko tak je mnohem důležitější světlo než CO2.
Já jsem měl i donedávna jiný biotop než malawi.......
Všechno je o tom, jaký má člověk přehled, jak je šikovný na ruce a jaké má možnosti.

Jinak článek je to napsaný krásně, ale uznej sám, že to musí jít řešit levněji, když na tom vydělá výrobce a ještě prodejci.Každý na tom má slušnou marži (jinak by to nedělali).
Zatím……
Roman  (id: 1 ) 6.3.2009 (20:13)
Pro Jsem-tu:

Ahoj, určitě máš v podstatě pravdu i v tom, že to musí jít vyrobit levněji. Problém je ale, že se musí jednat o velkosériovou výrobu. Jakmile to budeš chtít dělat jako kusovku, stálo by to podle mě mnohem víc. Celá ziskovost podobných zařízení je založena na tom, že se toho vyrobí hodně (nebo musíš mít přístup k součástkám zdarma). Samozřejmě, že je pravda, že používat řídící jednotku nemá význam ve většině druhů nádrží, pokud ale jdeš do rostlinného akva a chceš v něm mít i ryby, určitě je to zajímavý pomocník. Vždyť i za levnější pH metr dáš minimálně patnáct stovek, ale spíš více (samozřejmě se dá pH měřit i kapkovými testy).
Jirka XXX  (neregistrovaný návštěvník) 7.3.2009 (19:42)
Jednoduše: Buď nic, nebo rovnou systém od "Technika". Jen můj názor.
http://www.akvarko.cz/clanky.php?str=95
jsem-tu  (id: 4128   Můj svět...  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Můj svět II.  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.3.2009 (14:26)
Nazdárek,
tak koukám, že debata je v plném proudu.

Romane tak jsem si přečetl celý článek znovu jestli jsem třeba nepřehlédl něco podstatného a pořád si myslím že je to dost drahá sranda. Já teď mám doma 2 měsíce biotop malawi a mám nastálo obsazených 7 zásuvek..... Souhlasím, že pokud už jít do něčeho podobného tak jedině do nečeho pořádného.Třeba jsem koukal, že ty máš doma šikovnou mašinku.A po přečtení odkazu od Jirky jsem koukal jací jsou lidé machři...
A v ceně není takový rozdíl.
Jsem rád. že tyhle stránky fungují a chápu že tyto stránky potřebují nějakou komerci, ale to neznamená, že tady budu každý článek chválit.
Tohle pro mě je jen komerční článek i když krásně napsaný.
Přeji všem krásný den....
Honza
Hadak  (neregistrovaný návštěvník) 10.3.2009 (18:02)
V podstatě to samé, akorát jiný název a jiná cena
http://www.smd-electronic.de/content/view/45...,de/
pepin XXX  (neregistrovaný návštěvník) 30.3.2009 (10:52)
Zdravím všechny kutily.
Já osobně používám http://www.gembird.nl/default.aspx?op=produc... .
Cena cca 1200 (kamarád dovezl z Německa).
Jsou to v podstatě jen 4 časově ovládané zásuvku + 2 neovládané (programování přes USB kabel). Jednoduché a funkční.
Mě se v článku popisované zařízení líbí. Je potřeba si uvědomit, že spousta lidí (jako třeba já) nejsou elektroamatéři (natož profesionálové) a tak si sami žádný obvod udělat neumí. A hlavně, chci si hrát s akvárkem a ne s vymýšlením řídícího systému...

Každopádně je to hobby a kdo si hraje nezlobí

Pepa
Waldik  (neregistrovaný návštěvník) 6.5.2009 (9:24)
Nebo můžete použít systém ASTA http://asta.tym.cz/
Srovnejte si cenu
PIER  (id: 10309 ) 25.12.2009 (20:32)
Krásný sváteční pozdrav.S akvaristikou jsem začínal ve zhruba 10 letech.V roce 1970 stálo vzduchování do akvárka 5 až šest párů bot.Dnes zhruba jeden.Pamatuji si na polemiky typu vzduchovat,nevzduchovat v časopisech akvárium terárium,v rubrice z praxe.Přeji hladký náběh prodeje zmíněného zařízení.Čas se stal zbožím a doba nadšenců lovící perloočky punčocháčema svých matek na tyčích v blízkých rybnících anachronizmem.Nemám zatím čas psát osmičky násadou saku na perloočky.Proto vítám každé zlepšení,posunující akvaristiku z kasty umění, do zásuvky uživatel.Zdar novým světlonošům posilující krásno.Štěstí zdraví do nového roku přeji.Jsem laik...
Milan XXX  (neregistrovaný návštěvník) 9.1.2016 (22:03)
vidím že tento článok je hodné starý ale nevie mi niekto poradiť či sa to dá niekde kúpiť ? ďakujem
Vložit nový příspěvek do diskuze
Článek   Komentáře   Seznam článků   |<   <<   >>   >|