aleq (id: 988 )
|
14.1.2006 0:36 |
|
Nadherne rybicky, moje nejoblibenejsi. Takove klidne, krasne pomalu plynule plavou (alespon v porovnani s ostatnima), jsou rozvazne a majestatne i pri krmeni - z pocatku jsem mel co delat, abych je nakrmil, ostatni rybky jsou dravejsi a tak je predbihaly. Pri krmeni na rozdil od ostatnich viditelne vic "zvykaji"
P.S.: Moje samicka je legracni, chyta bublinky z bublatka. Obcas si je i s sebou nosi v tlamicce - jednou ji utekla, tak se otocila a jela si pro novou  |
libo (id: 1245 )
|
17.2.2006 22:40 |
|
Mam v 60litrovem akvarku dva pary aje nadherne pozorovat jak si kazdy par haji svoje teritorium.Moje odmitaji suche krmivo i kdyz jsem to mesic zkousel.Momentalne je krmim mrazenym nebo zivym,trikrat se uz vytreli ale nic z toho nebylo.Kdo si je koupi se pri jejich pozorovani nebude nudit. |
TheDriver (id: 1388 )
|
22.2.2006 10:57 |
|
¨Jsou to velice krasne ryby.Snad s jejich pozadavky a tridou patri k nejhezcim.Mam dva pary a jeste jednoho samecka a jeden par se usadil pod filtrem a nepustil tam ani dosti agresivni akary modre,Jsou to velice teritorialni ryby a potrebujou mnozstvi ukrytu a huste vysazene akvarko. docetl jsemse take , ze jsou velice nachylne k chmikaliim a vymene vody. ja menim 1/3 vody tydne a mam tam tablety proti rasam a ani jednou za pul roku co je chovam, mi neonemocnely, nebo jinak....... ani jsem nezpozoroval ubytek vitality a elanu.Jsou to velice cile a hrave ryby a zarven
prekrasne. Vrele doporucuji i uplnym zacatecnikum.=) |
TheDriver (id: 1388 )
|
22.2.2006 17:58 |
|
A mas pravdu s temi bublinkami. Moje samicka uz drive zminovana, co se usadila pod filtrem, tak jsem zpozoroval, ze bublinky ktere jsou zachyceny za spodu na filtru tak vezme do pusy odpluje kousek dale a vypusti je pryc a takhle si ten filtr zespoda cisti.A je zajimave, ze to dela pouze (vice krat jsem to nevidel) pri vecernim krmeni okolo seste hodiny. |
profinka (id: 714
)
|
20.7.2006 10:22 |
|
Ramirezky mám v 54 l akváriu spolu s malými hejnovými tetrami a dobře se spolu snášejí a jsou hezky výrazně vybarvené. Jsou to výrazně teritoriální rybičky - vždy, když krmím tabletou, která dopadne na dno, ramirezka si tabletu střeží a prohání všechny ostatní rybky, které si z tablety berou. Nemyslím si, že by cichlidky r. byly rybičky pro začátečníky. Jsou opravdu velice citlivé na kvalitu vody, nesnáší chemikálie (přidávám pouze Akvaregulátor a Akvaflor), trpí na vodnatelnost či rybí tuberkulózu (teď jsem kvůli tomu přišla krátce za sebou o dva samce). |
aliengirl (id: 2706 )
|
16.9.2006 15:11 |
|
zivotnost 2 roky |
sarkas (id: 3473
)
|
26.12.2006 16:37 |
|
Cichlidy ramirezovi jsou klidné rybky. Jestliže jsou agresivní na ostatní ryby nedá se dělat nic jiného než cichlidy dát pryč (prodat nebo někomu dát).  |
sarkas (id: 3473
)
|
27.12.2006 14:34 |
|
PROSIM VÁS: Nevíte kolik asi mláďat může mít ? A jestli mohu chovat v16l. akváriu - 3 cichlidy ramirezovi?
MOC DĚKUJI ZA KAŽDOU ODPOVĚĎ!  |
FELIS (id: 1291
)
|
27.12.2006 16:47 |
|
To Sarkas: Pokiaľ tých 16 litrov nie je preklep, tak určite NIE! To môžeš používať akurát tak ako odchovňu pre poter. |
Kurhell (id: 2431
)
|
28.12.2006 21:45 |
|
Mě se cichlidy vytřeli zničeho nic měl jsem je s krunýčovci v 63 litrovém akva. Po 2 měsíčním pobytu se náhle večer vytřeli na obrovský kámen. Boužel na druhý den byli jikry pryč. škoda
teplota vody byla kolem 27 stupňů.
nezapomínej že potřebují hodně měkkou vodu, mě by se jikry ani kdyby přežily nevyvinuly
Ať máš větší štěstí než já  |
Skip (id: 3623
)
|
8.1.2007 23:14 |
|
Tak já mám cichlidky už půl roku a musím říct že jsem si je okamžitě zamiloval. JInak mám 70l akvarko, jeden pár a k tomu neonky červenné. Problém že sameček nepustí samičku ke krmení se poznal na vlastní kůži. Někde jsem se dočetl že většinu problémů způsobují nevhodné podmínky obzvláště tvrdost vody. No a tak jsem přidal rašelinu a vše je vpoho přidávám ji v punčoše zatíženou kamenem do rohu akvária a cichlidky jsou vybarvené a dokonce se i třou.  |
Skip (id: 3623
)
|
8.1.2007 23:20 |
|
Jo a taky nemůžu souhlasit s tím že je to hejnová rybka. Musí se vybrat pár který o sebe jeví už v akvaristice zájem. Pak jim to klape a samička vůbec nezaostává co do barevnosti za samečkem.  |
kudzo (id: 4118 )
|
24.2.2007 20:57 |
|
Velmi krasna rybka.Odporucam pre akvaristov ,ktori zacinaju s cichlidami.Je to mila a vdačna rybka |
tonda (id: 4049
)
|
5.7.2007 17:58 |
|
Mám pár ve společenském akváriu, a mám z nich radost. To že se krmí velmi rozvážně, můžu potvrdit. Tonda. |
Lukin414 (id: 4554
)
|
9.7.2007 12:35 |
|
poradte jaké jsou vhodné rybky k Ramirezkám do 60l akva? Přemýšlel jsem o tetrách ale jsou neklidné a větší druhy se mi tam nevejdou tak už fakt nevim  |
langosh (id: 494
)
|
9.7.2007 13:08 |
|
K trpasličím cichlidkám doporučuji ryby rodu Nannostomus nebo Copella.
Roman  |
motylek (id: 3611 )
|
13.8.2007 6:40 |
|
jak rozeznat pohlaví - všiml jsem si, že samičky (i velmi mladé) mají na horním lemu černé skvrny vždy několik světle svítících teček (2-4), které u samečků nikdy nejsou. Tyto svítící tečky jsou někdy méně znatelné, ale jsou za určitého úhlu dopadajícího světla vidět. Tento znak je vyvinut mnohem dříve, než se dá pohlaví rozeznat podle délky ostnů hřbetních ploutví. Zkuste si to ověřit a vyjádřit se k tomuto poznatku. |
langosh (id: 494
)
|
13.9.2007 12:49 |
|
to motylek
Máte naprostou pravdu.
Roman  |
motylek (id: 3611 )
|
24.9.2007 12:37 |
|
uvědomělí rodiče
... sameček od vykuleného potěru onemocněl, zajímavé je, že se oddělil od mladých se samičkou ... tak jsem to riskl a odlovil jen samečka ... samička se stará o potěr sama - je to až dojemná péče a obětavost - rozviřuje jim nauplie artemií, aby se k nim snáze dostali, loví je po celé nádrži a shromažďuje v hejnu - no paráda  |
Bravery (id: 3254
)
|
7.10.2007 14:11 |
|
Já mám taky tydle rybičky a jedna má tokovou růžovou skvrnu a druhá oranřovou je to jinši druh nebo je to poznat tak pohlaví? |
motylek (id: 3611 )
|
10.10.2007 6:21 |
|
Burdo, pokud myslíš barvu bříška, tak to více ke žluté je asi sameček a to více k růžové až fialové je asi samička ... ale pokud už to má takové zbarvení, je pravděpodobné, že už budou klást jikry a pak to poznáš buď přímo při kladení a nebo podle tvaru "kladélka" - logicky samička má tu vyčnívající část jako trubičku a sameček neznatelnou - jen takovou špičku ... ale ta černá skvrna, jak popisuji výše - tak to je na 100% ... na kladení jiker potřebuješ dvě věci - plochý kámen, raději dva a jemný písek, kde si udělají důlek na shromáždění mladých po vykulení. Někdy kladou jikry přímo do důlku v písku (stalo se mi to). Určitě přidej do akvária tak třetinu až polovinu destilky a udržuj teplotu nad 26°C. Poprvé se to nemusí povést, ale většinou tak na 4-5 pokus to vyjde ... |
motylek (id: 3611 )
|
24.10.2007 6:40 |
|
hlavně se dobře podívat, zda kupuješ párek, a také zda ten párek se "k sobě má" už v původní nádrži - to je pak skoro 100%-ní záruka úspěšného chovu. Zkoušel jsem dva páry v jedné nádrži, bylo to sice zajímavé, ale problém s jikrami, takže jsem nakonec nechal jen jeden pár a odchov už funguje ... |
TomV (id: 3582
)
|
27.12.2007 23:11 |
|
Cichlidky ramirezovy jsem měl, ale bohužel jenom krátce. U obou se potupně vyskytl asi nějaký nádor, protože se jim strašně vyboulilo jedno oko do gigantické velikosti a zakrátko uhynuly. |
motylek (id: 3611 )
|
15.1.2008 6:24 |
|
ramirezky staré 3 a půl měsíce se už párují a jeden párek dokonce už nakladl několik jiker, ale pak si na nich pochutnal ... |
dýdý (id: 207
)
|
5.4.2008 9:58 |
|
Tak jsem si zase po dlouhé době koupil 2 páry.A uš asi po 1 měsíci se jeden z nich vytřel,ale bohužel mi nic nepřežilo protože jsem jel na dofču takže až se příště vytřou tak se o to skusím postarat.Jinak jsou to celkem bezproblémový rybky.Jsou fakt fajn. |
sarkas (id: 3473
)
|
9.5.2008 8:34 |
|
moje cichlida
 |
rybymuz (id: 2100
)
|
21.5.2008 12:43 |
|
Ja mam krasny par cichlidiek ramirezovich kupil somich minuly tyzden v piatok a nedelu vecer sa mi vitreli neviem za ako dlho sa vliliahnu lebo mam ich uz 4-ty den a stale nic ale su trochu vacsie a maju na niektprich vajickach cierne bodky neviete co to moze bit ja simislim ze to budu oci ale naozaj neviem.dakujem pls poradte mi za ako dlôho sa viíliahnu. |
rybymuz (id: 2100
)
|
25.5.2008 16:36 |
|
ano moze bit s nimi ja som ich mal pri gupkach ale som ich oddelil lebo mi ramirezky nakladly ikry ale inac s inymy rybkami spolunazivaju v pohode len vtedy budu agresivne ked budu mat ikry inac su fakt v poho rybky  |
Jena (id: 6355 )
|
27.9.2008 21:32 |
|
Chtěl bych všechny příznivce této rybky upozornit na jejich krátkověkost, dožívají se max. 2 let, takže bez vlastního odchovu je to poměrně drahá rybka cca okolo 50-60Kč/ks. |
Coozle (id: 7915
)
|
15.10.2008 19:36 |
|
chci se zeptat k těmto cichlidkám mohl bych dát pár jiného druhu třeba cichlidku kakadu?  |
Coozle (id: 7915
)
|
15.10.2008 19:44 |
|
mě stály tyhle 35kč/ks takže nevim co tu řešíš  |
Mousicky (id: 7581
)
|
18.10.2008 12:56 |
|
Ve Sklorexu tyhle rybičky mají a moc krásný obchod 100procentní jistota, že nejsou nemocné. A stojí ve sklorexu nad 50Kč ale stojí to za to  |
dj kotel (id: 8182 )
|
29.10.2008 13:20 |
|
no tak tady je muj milacek...samicka mi lekla a v olomouci ji uz nikde nemuzu sehnat...pokud by nekdo mel na prodej z okoli ol.tak se ozvěte na kotel.k@seznam.cz...dekuji |
npanda (id: 8243 )
|
9.11.2008 18:56 |
|
nazdar mohu dat na dno akvaria křemičity písek o velikosti 0.3mm?a můžou byt s pestřencem červeným?Do 70l |
master009 (id: 7346 )
|
22.11.2008 16:37 |
|
Tak jsem si je dnes koupil a doufám, že s ostatníma rybkama budou vycházet. Chtěl bych se zeptat jak dlouho bude trvat než se tam zabidlí?
PS: Je to nejhezčí rybka kterou znám.  |
Prdoch (id: 5331
)
|
25.11.2008 12:00 |
|
Neboj zabydli se rychle, je to supr ryba a tak jako kazda cichlida taky inteligentni ryba ... tady je muj krasavec  |
desik (id: 8417 )
|
7.12.2008 20:56 |
|
Ja si je poridil do novy nadrze. Mel jsem jeden parek spolu s cichavcema zakrslyma, pavima ockama, skalarama, pancernickama. Stal se mym nejoblibenejsim druhem. Byl to velmi aktivni par, porad se prohaneli, predvadeli se. Moc se mi libili. Jenze po 14ti dnech samicka mrtva. Prikoupil jsem 2 samicky a po necelych 14ti dnech umrela prvni a dalsi den druha. A samecek je v poradku, nejevi zadny znamky nemoci nebo stradani :( je mozny aby je samecek tak terorizoval? Jeste mam podezreni na Cichavce, ten si obcas dovoluje, ale vetsinou jen na dalsi cichavce. Skalarci se taky staraji o sebe - nechapu to. Rybek mi pomrelo vic teda, pokazdy jiny druh ale ze by se nejaky druh choval agresivne mi neprijde. |
tonda (id: 4049
)
|
14.12.2008 16:48 |
|
Koupil jsem zlatou (žlutou) barevnou formu, přikládám obrázek - sameček. |
Radegast (id: 1077
)
|
21.12.2008 21:59 |
|
Jak moc je citlivá na kvalitu vody? stačí měnit vodu 1 za 3 týdny? |
lukyin333 (id: 8462
)
|
7.3.2009 13:25 |
|
určitě .. stačí i jednou za týden třetinu obsahu akvária |
churchil (id: 9390 )
|
3.5.2009 10:38 |
|
Ahoj.
Můžu chovat zároveň cichlidky ramirezové a kakadu? A jak bránit jikry před Ancistrusem? A připadně jaké rybky k ním dokoupit do společného akvária. Předem díky za odpovědi |
lukyin333 (id: 8462
)
|
4.5.2009 18:23 |
|
můžeš chovat cichlidky pohromadě.... před ancistrusem je jenom tak neochráníš ... musely by být zasklem nebo něak chráněné .. a k cichlidkám se hodí téměř všechny tetry a živorodky... |
churchil (id: 9390 )
|
3.6.2009 20:03 |
|
čau lidi. mám asi dosti blbý dotaz
Jaká barevnost štěrku je pro cichlidky ramirezovy a kakadu nejvhodnější? Mám sice nakoupen bílý..tak snad to nevadí...díky za radu |
Skip (id: 3623
)
|
8.6.2009 15:16 |
|
Bílý písek jim nevadí, ale na černém lépe vyniknou jejich barvy... |
123peter123 (id: 9245 )
|
14.8.2009 23:18 |
|
Asi najpokojnejsie rybky z cichlid ja som ich dokonca choval z neonkami obecnymi a nic im cichlidy nerobili a dokonca ani zavojnatkam, ale neskor mi skapali ukazalo sa ze naozaj sa kratko dozivaju |
trinitixy (id: 10010 )
|
6.10.2009 12:21 |
|
Prosím,nevíte někdo,kde by se nechala sehnat závojová forma ramirezek?
měla by vypadat tnějak takhle. |
JJaanca (id: 3258
)
|
8.4.2010 10:27 |
|
Závojovou seženeš tady:http://www.hypancistrus-aquarium.cz/?p=produ... |
bobby (id: 4665 )
|
21.5.2010 11:47 |
|
tak jsem si konecne koupil pet rybek tohoto druhu a chci se zeptat na urcovani samce samice....ty čtyři tečky jsou jakoby pod hřebetem a jdou přes tu černou skrvnu a kdyz tam sou tak je to samice chapu to spravne ? pac nekterý ryby tam maj ctyri tecky ale podle hrebenu bych to typnul klidne na samce ..... |
Lolitka.veverka (id: 11112 )
|
2.6.2010 21:49 |
|
Ramirezky sou opravdu krásne rybky. Máme jich doma z původního počtu 7 po 14 dnech 6. Příčina úmrtí je neznámá
Zaráží me na nich že jsou někdy krásně výrazně a sytě zbarvené a jindy vybledlé že ani pořádně nevím jeslti je to Ramirézka... |
JJaanca (id: 3258
)
|
3.6.2010 20:05 |
|
Boby, já to nejlíp poznám podle červeného bříška - mají ho jen samice. Sačí jen náznak, jakmile tam bude jen pár načervenalých šupinek je to samice. |
Lolitka.veverka (id: 11112 )
|
17.6.2010 18:43 |
|
Máme..úhyn byl, jedna samička..zatím se jim vede dobře, samičky sou pobledlé a nechcou se ukázat zato sameček je herec |
inseminator (id: 5672
)
|
30.7.2010 20:48 |
|
Jaký je váš názor na 3 páry do 112l akva .Zdá se mi,že 2 páry by byl ideální,ale ten 3 ..Poraďte vaše zk.
Díky |
Static (id: 11167 )
|
18.9.2010 19:58 |
|
Ahoj, potreboval by som radu. Mam dva samceky a jeden mi teraz prestal zrat a straca postupne farbu. A zmenilo sa aj jeho spravanie, lebo je uplne kludny a len sa skryva do ukrytov a ma akoby nafuknute brusko. Neviete mi pomoct? Co to moze byt? Mam ho dat do karanteny?
Dakujem za kazdu radu... |
LU2 (id: 9684
)
|
26.1.2011 20:10 |
|
Prostě nádhera foceno bez blesku .ramirezka "Electric Blue |
vitanm (id: 10848
)
|
3.3.2011 20:02 |
|
Jsou to super rybyčky , snad se mi podaří i odchov. Tyhle mám od Bubly. |
Marius (id: 12159 )
|
8.3.2011 19:40 |
|
Zdravím,včera jsem si koupil parecek,jevili se moc krasne elegantne a klidne,byla radost se na ne divat,ale dneska jsem prisel z hokny a v akvariu jsem nasel 16 mrtvych a napul rozežraných neonek,vždyt mě i v obchodu jasně řekli,že můžou s neonkama být,tak jak to?Nemáte stím někdo zkušenost nevím co mám ted dělat,díky! |
Satanoperca (id: 12866
)
|
25.11.2011 23:39 |
|
Poměrně malá (cca 3cm) mladá samice s čerstvě rozplavaným potěrem Ancistrus sp. GOLD  |
Dolin (id: 13058 )
|
5.1.2012 18:40 |
|
Chtěl jsem se zeptat, mohou být i přes to, že jsou masožravé ve společném akvárku s parmičkami mechovými a pancéřníčky? Ještě nemám s masožravci zkušenosti. Předem děkuji. |
Kajko88 (id: 11323
)
|
14.2.2012 23:05 |
|
Ako tak vidim tak dat ich do akva s krevetkami nie je moc dobry napad vsak? |
sumčekár (id: 13184
)
|
3.3.2012 8:23 |
|
žiadosť o radu mám 60 litrové akva a chcel so sa opýtať či je do neho táto rybka vhodná a v akom počte ďakujem |
koprc (id: 13288
)
|
31.3.2012 19:32 |
|
Úžasná rybka, mám v akváriu dva kusy, prodavač říkal, že je to pár, ale asi se spletl. Jsou podle mě úplně stejné bez rozdílu. |
Vrabec13 (id: 15486 )
|
16.12.2015 11:14 |
|
Dobrý den,
mám 60l akvárium a tam dva páry tlamovců černoploutvých a již 2 měsíce i tyto dvě krásné rybky ( též páreček)... Zatím mezi nimi nedošlo k žádnému konfliktu, je možné že i po takové době se něco stane?
Děkuji za radu |
Nové komentáře mohou do atlasu ryb přidávat jen přihlášení uživatelé |