Atlas ryb - písmeno N

Vyhledávání  Nejoblíbenější  Čeledi  Úvod  A  B  C  D  F  G  H  J  K  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  Z  
Řazeno dle českých názvů, změnit řazení na: latinsky

Neonka červená
- Paracheirodon axelrodii

Seznam    |<   <<   >>   >|  
Neonka červená
Foto: © Lypif
Základní údaje: (id 11)
Jižní Amerika
Oblast
Venezuela, přes Brazílii po Kolumbii
Místo rozšíření
5 cm
Maximální dosahovaná velikost
od 20 do 27 °C
Teplota vhodná pro chov
všežravá
Potrava
od 4 do 6
Doporučený rozsah PH
klidná, hejnová
Temperament
8254.13 Kč
Průměrná cena
111
Počet návštěvníků u nichž je rybička oblíbena
Bližší popis:

Kdo by neznal neonky. Je nádherné, když se semknou do hejna a pohybují se všechny jako jedna ryba. Bohužel to není zase tak často, protože v akváriu není žádný predátor. Jedná se o společenské ryby, které je potřeba chovat v hejnu šesti a více rybek. Samec je štíhlejší než samička. Při chovu neonek je třeba dbát na kvalitu vody a pravidelně provádět její častečnou výměnu.

Pokud Vás zajímají další informace o této rybičce, přečtěte si následující článek:

Neonky - svítící zázrak  (autor Dr. Vladko Bydžovský)
Další obrázky:
Neonka červená
foto: © Lypif
Ryby vystresované přepravou
Neonka červená
foto: © Lypif
Krásně vybarvené hejno
Neonka červená
foto: © Lypif
Samec
Neonka červená
foto: © Lypif
Samice
Neonka červená
foto: © Jiřík
Neonka červená
foto: © Lypif
Neonka červená
foto: © Roman
Neonka červená
foto: © Vee
Komentáře, postřehy a fotografie návštěvníků:
radka707  (id: 608 ) 19.10.2005 15:37
Pozor na Neonky, jsou to rybky velmi choulostivé na nemoce, umřou jako první, a to i při změně teploty vody, třeba jen o fous.
Fishinka  (id: 35 ) 16.12.2005 14:36
Myslím že to co tu je jako komentář předemnou je blbost,já předělávala akvárko a po přemístění neonek do úplně nové vody přežily všechny!
tomass  (id: 923   Discusy, čtyřstovka ve zdi  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.12.2005 22:51
Dobry den, chovu rybek se venuji jiz 23 let. bohuzel neonka cervena patri mezi narocne druhy srovnatelne napriklad s diskusy (tercovci) ovsem pokud se clovek stara patricne o sve akvarium pak neni duvod pro umrti teto nadherne rybky. V pripade kolisani teploty o 2 az 4 stupne neni se ceho bat i kolisani teploty v domovine teto rybky je normalni a neonka cerveny jej snasi. Vsak vzdy pres den se teplota zvysi a v noci poklesne a pokud by neonka cerveny byla takto narocnou rybkou pak by se k nam do repuliky nemohla dostat (neprezila by transport). Tedy chovatele nebojte se je to rybka nadherna a vdecna. Preji mnoho uspechu Tom
Fishinka  (id: 35 ) 9.2.2006 15:49
Jak jsem psala,párkrát jsem je přemistovala sem a tam,rozdílná voda a teplota a všechny přežili.Co akvarista to jiná skušenost,že?
Jiřík  (id: 210   Televize Jiříka a Verunky  
 kategorie velká akvária, objem 288 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.2.2006 8:28
Když jsem pořídil prvních sedm neonek, tak byly 14 dnů v karanténě a pak jsem je přelovoval do velké nádrže. Jenže jsem udělal školáckou chybu - nezhasnul jsem před tím světlo, a tak měly ostatní rybky dojem, že to bude krmení a na neonky se vrhly. Samozřejmě je nesežraly, ale neonky z toho měly dost šok a dělaly "mrtvého brouka" - zbledly a znehybněly a asi půl hodiny se tvářily jako mrtvé. Už jsem měl strach, že je trefilo, ale probraly se pak všechny a teď už je mám skoro čtyři měsíce bez problémů. Jsou trošku hysterické při náhlých změnách, ale extrémně náročné opravdu nejsou. :o)
Manik  (id: 1386 ) 19.3.2006 18:37
Neonka je i co se týče Ph celkem odolná rybka. Doporučované ph je 5.5 až 6.5 a mně se dožívaji pěti let v ph 7.5 Znám člověka, který je chová třicet let a tedka s chovem končí, protože ceny jdou kvůli hlouposti hlavně mladých chovatelů dolů (do akvaristiky za deset kč za kus a do Německa za směšnejch pět korun!), a taky čím dál horší stav vody z vodovodu (hlavně na víkend tam dávají děsné množství chloru na který jsou silně háklivý) Proto to vidím s chovem neonek v ČR bledě...
missnajs  (id: 1335 ) 22.3.2006 19:22
Tito komentáře, co jsou přede mnou je pravdivý jen jeden. Protože se říká že NEONKY by přežili i v louži (teda kdyby v tý louži bylo vzduchování).
Frajerlada  (id: 2416 ) 9.8.2006 13:40
Neonky jsou jedny z nejméně náročných ryb! Vřele doporučuji začátečníkům ;)
logicka_nula  (id: 1858   akvaško  
 kategorie střední akvária, objem 70 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Loch Ness  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.8.2006 20:16
Neonky jsou podle mě celkem choulostivé na dusičnany, pamatuji si že při vpustění do nezaběhnuté nádrže-učebnicová chyba všechny bohužel pošly :( jinak je to krásná, mírumilovná rybka :)
Muh  (id: 2397 ) 12.10.2006 7:22
člověk by neřekl,jak se tu pobaví jak může někdo přirovnat chov neonek k chovu diskusu? ? ? Dále se musím usmat kolegovi,co to vidí s chovem neonek v ČR bledě Nedělej si starosti, myslím že z trhu nevymizí a kdyby nahodou ano,napis mi,nějaké ti prodám.
macik007  (id: 1086 ) 6.11.2006 21:38
S tím, že jsou choulostivé můžu potvrdit, stačí aby se zjoršila kvalita vody a jdou do nebe jako první. Lepší jsou obecné, ty jsou mnohem méně náchylné.
Baruška  (id: 3310   Ráj 240l  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.12.2006 10:42
jsou sice trochu náročnější než normal neonky ale tyhle se mi líbí víc.
rikora  (id: 2548 ) 10.1.2007 8:42
Ahoj, souhlasím s Radkou, neonky jsou opravdu velmi choulostivé. Sebemenší změna a je s nimi konec
Pet  (id: 3544   Zahrádka ve skále  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Mechové království  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Mazlík  
 kategorie velká akvária, objem 720 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Pokusné akvárko  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jeskyně  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Klídek a tabáček  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.1.2007 14:32
Je vidět, že zkušenosti jsou opravdu diametrálně odlišné. Myslím, že hodně záleží na místních podmínkách vody.
Já chovám neonky s malými přestávkami 20 let v hrůzostrašné brněnské vodě a považuji je za jedny z nejodolnějších ryb. Dokonce je používám jako "zkušební" ryby do nově založeného akvária. Pokud přišla nějaká pohroma, vždy přežily alespoň nějaké neonky (obecné i červené). Chci říci: není nad osobní zkušenost. A někdy nám nezbývá než hledat pravdu metodou pokus a omyl.
macik007  (id: 1086 ) 3.3.2007 3:10
No s těma červenýma nemám moc dobré zkušenosti, stačila menší změna vody a šli jako první do nebe. Teda až po ramirezkách ty jsou ještě horší.
Tallbird  (id: 3840   Akvárko Lucky a Zbyňka  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.3.2007 20:23
Bohužel musíme též potvrdit, že jsou poněkud choulostivější. Při krupičce šli hned a ostatní osazenstvo přežilo bez problému léčbu.
PufF!  (id: 3134   Vodní svět v hrsti .)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 26.8.2007 12:17
ježíší, vždyt neonky přežijou uplně všechno!
Věrka  (id: 5596 ) 29.10.2007 17:37
Při krupičce mi taky oděšli jako první,ale ostatní a to i ramirézky to přes léčbu přežily.
2Man  (id: 6302 ) 14.1.2008 19:12
Moje neonky jsou odolný, naopak přežily všechny ostatní ryby v mém akvárku, takže to že jsou nejnáchylnější je blbost! Stačí si koupit pořádný kousky ...
meleri  (id: 5618 ) 3.2.2008 8:29
souhlasím. Tyto rybky přežijí snad všechno. A to mám dost tvrdou vodu, a vůbec jim to nevadí. Navíc jsou fakt krásné, ale je třeba jich mít aspon deset patnáct, pak nejsou vystrašené a plavou všude kde se jim zlíbí.
Jiřík  (id: 210   Televize Jiříka a Verunky  
 kategorie velká akvária, objem 288 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.10.2008 9:47
Při krupičce mi pomřelo celé hejno během prvních dvou dnů, když ostatní ryby teprve chytaly nákazu, takže na to pozor. Jinak je chov bez problémů.
Perikles  (id: 7782   Kodlův rybníček  
 kategorie velká akvária, objem 600 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.10.2008 9:41
Dal jsem hejno do 600 litrového akvárka a krásně jezdí v hejnu sem a tam.
dýdý  (id: 207   300 litrů Malawi již neexistuje  
 kategorie velká akvária, objem 310 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi 3OO  
 kategorie velká akvária, objem 315 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.10.2008 17:05
Ja to mam přesně naopak..Mě vychcípali ostatní a neonky zůstaly...
aleksi  (id: 8217 ) 2.11.2008 22:18
No ja sem si pred lety taky koupil neonky cervene a bohuzel mam s nimi spatne zkusenosti. Mel sem zabehle akvarko a na karentenu jsem samozrejme kaslal. Prinesl sem si je a za tyden zacali mit bili povlak a rozpadat se jim ploutve... myslel sem ze je to krupicka ale nic nezabiralo...nakonec mi vymrelo naprosto vsechno. Tak sem vyhazel sterk a musel zacit od znova. Ale presto jim dam druhou sanci ;)
suzan  (id: 6076 ) 20.11.2008 13:28
myslim,ze je to taky blbost,neonky mi vydrzeli jako jedine ryby po stehovani akvaria a mam je do ted. Hodne vydrzi,jen s nima umet zachazet.
Carlos  (id: 5962   Karlíkova 110ka  
 kategorie střední akvária, objem 110 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krevetárko necelých 9L  
 kategorie malá akvária, objem 9 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krab krabice a paludarium  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Brachypelma emilia  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Mimča Brachypelma smithi, albopiloum, albiceps a Psalmopoeus irminia  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lasiodora parahybana  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 25.11.2008 17:17
Na kvalitu vody jsou podle mych zkusenosti naprosto nenarocne, ale opacne je to s nemocema, to jejich malinky telicko okamzite skoli jakejkoli parazit, plisen,... Me se s tetrama kralovskyma do akvarka dostala jakasi zaberni svine, ktera fungovala na neonky i ostatni tetry a pak Pestrence tanganickyho bud jim lehky odpocinek
onousek777  (id: 8771 ) 21.2.2009 16:09
Tak o náchylnosti téhle rybky bych se mohla dohadovat, jsem úplný začátečník a moc toho nevím a všech 10 neonek, které jsme zakoupili úspěšně žije už skoro rok. Při výměně teplota kolísá a Ph taky a pořád žijí.
tagy22  (id: 8657   tagyho aquarko  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  tagyho krevetkárium  
 kategorie malá akvária, objem 22 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.2.2009 12:17
já mám v akva poměrně velké výkyvy pH a neonky vše snášejí naprosto v pohodě. Jsou to nádherné a podle mě odolné rybky.
Dizzerda  (id: 8072   Akvárium "Tragédie"  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.3.2009 21:43
Kdbych mohl, dal bych si jich do AQ hned mnohem více. Jsou nádherně zbarveny
Petrucianni  (id: 9602   Petrucianniho akva  
 kategorie střední akvária, objem 126 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.7.2009 23:14
Já mám 27 neonek červených. Jsou to velice nenáročné ryby, za půl roku, co je mám, ještě ani jedna nepošla. Ono taky záleží, z jakého zdroje je člověk má. Jestli od chovatele z kvalitní pěstírny a nebo např. z Hornbachu dovezené bůhví odkud. Moje neonky vyrůstali na hovězím srdci a dalších dobrotách, takže mají tuhý kořínek. Přežili dvojí stěhování, vyhnula se jim krupička, topítko na udržení konstantní teploty taky nepoužívám. Takže nelituji, že jsem si pro ně zajel 60km. Dělají mi radost.
bakana  (id: 8805 ) 9.2.2010 7:23
Chovat neonky červené ,je možná kus chovatelského umění ale taky štěstí.
Mě osobně se stalo že jsem měl pět kusú neonek červených a patnást kusů kardinílek čínských v osumdesáti litrovém akváriu poměrně hustě zarostlé jávským mechem.
Asi po půl roce jsem zahlédl jednu malou neonku asi jeden cm ,když jsem se podíval pozorněji jsem zjistil velké množtví malého potěru.
Myslel jsem že to jsou kardinálky ,tak jsem odlovil všechny dospělé rybky do jiného akva a začal krmit artemii .
Po týdnu opětovné prohlídky jsem zjistil že mi tam plave asi 200 ks neonek červených.
Tak bych chtěl oponovat ,co se teploty z týče .,v akvariu nebylo nikdy více jak 20%teplá voda.
Tak že určité chovatelské rady teplota 22-26% je trošku jiná.
A nebo mám s pekla štěstí.
S Pozdravem
M.Bakan
Sirah  (id: 10700 ) 16.2.2010 15:22
Muzete mi nekdo, prosim doporucit nejakeho chovatele - prodejce neonek cervenych z Brna?
Pripadne, zda jsou k sehnani nekde Cichavci modri.
Diky :)
Sirah  (id: 10700 ) 16.2.2010 16:03
Pripadne jeste, prosim, Cichavec pruhovany - Brno.
Dik :)
ladis308  (id: 8876 ) 20.2.2010 21:09
Musím taky přidat trochu do diskuse. My máme 64-litrové akvárko už dva roky. Jako první jsme koupili vše po pěti kusech Neonky červené, black molly, yelow molly a taky dva ancitrusy, kteří se do půl roku rozmnožily. Bohužel do roka ryby pošli, kromě těch pěti neonek. Tak jsme přidali pět mečovek dalších deset neonek červených. A opět neonky všechny přežily a z mečovek zbyla jediná. Vodu zase tak často neměníme. A korát jednou za rok udelám kompletní vyčistění celého akvárka. Ohřívátko tuhle zimu nepoužívám a nevadí to. A korát zlobí ta zelená řasa kvůli které asi vyměním písek. Teď jsem si všiml že jedna neonka je strašně tlustá a vy padá jako by byla plná vajec. Chlapík ve Sklorexu mi říkal že unás máme špatnou vodu že se mi neonky nerozmnoží. Prý je vozí z vysočiny. No uvidíme.
Tajbr  (id: 4969   Akvoško na vršku  
 kategorie velká akvária, objem 260 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 2.3.2010 13:23
Jakmile přišla krupička, vymřelo mi celé hejno neonek. Důvodem jejich smrti nebylo něco jiného, protože jsem hejno měl víc jak 2 roky a v akva vše v pohodě. Během jednoho roku mi umřel tak 1- 2 ks, ale to se holt stává i u jiných ryb. Takže patřím k těm co říkají: ryba je to citlivá na krupici (nemoce), leč tuze tuze krásná.....
kacenace  (id: 11430   happy akvarium  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  happy aquarium  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.10.2010 18:46
můj bývalý přítel např choval neonky v miniaturním kulatém akvárku bez vzduchování v počtu asi deseti kusů a vydržely i pouhou půlroční výměnu vody a praní písku.... je teda fakt, že mu moc nevyrostly, chuděrky...
verunelka  (id: 11698 ) 2.12.2010 10:06
Dobry den,
mohl by mi prosim nekdo poradit? Chtela bych dceri k vanocum poridit akvarium, nejake malinke se dvema, tremi rybickami :) Mohl by mi nekdo poradit jake rybicky jsou na zacatek nejlepsi, pripadne co vsechno k akvariu koupit (filtraci, apod.)?
Lilly  (id: 11877   Moje první akvárium  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lilly's Underwater World  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.1.2011 10:51
Podle mě nejsou neonky náročné ba naopak. U mě v nádrži se jim daří plavou tam a jsou furt v hejnu. Mají se dobře a komentáře že jsou neonky náročné a náchylné, tak to není u mě pravda! Moje neonky ještě nebyly nemocné a to je mám už skoro rok a jsem začátečnice.
Regan  (id: 11896 ) 16.1.2011 15:55
Pokud je v akvarku stala teplota vody a pravidelne to cistite, tak neonku nemuze zabit nic, dotahl sem z rybnika se zivým krmenim kaprivce, trcel na neonce, ze se sotva hejbala, ale dala to.. ze zacatku mi tez zdechali, ale pouze myma chybama, ted uz ok.
JamaicaSi  (id: 10812 ) 25.1.2011 10:33
mám doma také neonky a jsou to úžasné rybky, nikdy by se mi nestalo, že by se nevyrovnali s trochu odlišnými hodnotami vody, či teploty, jsou to příjemné rybky a náročné? ani ne
Will  (id: 12068 ) 14.2.2011 18:11
AHoj,potřebovala bych poradit.Jsem začátečník a koupila jsem si akvárko 21l ,mám v něm jednu bettu,čichavce a 4 kusy živorodek.Je vhodné i do tak malého akvárka si pořídit např 8 neonek?Vypozorovala jsem že betta útočí nebo se honí s živorodkama,které ji nic nedělají.Jen se na ni dívají.čichavec se spíše straní, asi bych mu měla pořídit společníka stejného druhu.Prosím o rodu pokud máte nějakou zkušenost.Díky Will
Lilly  (id: 11877   Moje první akvárium  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lilly's Underwater World  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.2.2011 9:15
Ježiš ty máš 21 l akvárko a máš vněm betu,čichavce-jakého?, a 4 živorodky jaké gupky? A ještě do toho neonky? Si se zbláznila snad do tohohle akvárka nepatří už jen samotny neonky je to hejnová ryba která potřebuje prostor! Takže někomu dej ty živorodky a čichavce a nech si betu nebo si tam nech živorodky a dej pryč betu a čichavce! A beta je k většině ribek vlídná alee s živorodkama se nemá moc ráda. Takže neonky už tam opravdu nedávej. A dej ještě nějaký ryby pryč jak jsem psala.
milan@4  (id: 12143 ) 9.3.2011 11:21
jak se neonky rozmnožují? jak bych měl ppřipravit akvárium na odchov těchto ryb?
mavakuba  (id: 12301 ) 12.4.2011 12:00
poraďte mi, začali mi umírat neonky, mám je půl roku 10ks, v akvárku vše přistarém ale teď tak obden ráno jedna mrtvá, leží na dně celá bílá.
Zítra si koupím sadu pro PH.
Martina
sweety313  (id: 12353   ☆My sweet dream☆  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.5.2011 17:10
neonky nejsou náročné,péčí se dají srovnat s pavími očky...
ihrdlick  (id: 11995   Ivanovo akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 126 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Ivanovo akvárium II  
 kategorie střední akvária, objem 126 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Ivanovo akvárium III NEONKÁRIUM  
 kategorie střední akvária, objem 126 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Ivanovo miniakvárium I  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  OFFICE BULL SKULL  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  NATURAL AQUARIUM  
 kategorie střední akvária, objem 126 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.10.2011 19:14
Tak dneska jsem si jich pořídil 30ks ve velikosti cca 2cm. Jedna hrála "leklou rybu", tak jsem jí dal 10 minut a šupky hupky plavala jako ryba ve vodě :) Snad se jim u mne bude dařit a líbit.
peprep  (id: 13781 ) 7.10.2012 9:31
Musím souhlasit že Neonka červená je nejvděčnější rybka , co jsem kdy měl . Vždy odcházeli do nebíčka stářím a to po pěti až šeti letech . V dneší době jsou v Akvaristice na můj vkus poměrně drahé a proto je miluju pro jejich užasnou schopnost dělat pololeklou rybku . Například když jen chcete doplňit stav Neonok a chcete jich třeba pět tak dvě z nich jsou ochotni zahrát umírání a zaplatíte tři . Prostě super rybka , co vydrží vše .
Kikisek2000  (id: 14117   Pod skálou  
 kategorie malá akvária, objem 9 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Šnečí Doupěù  
 kategorie malá akvária, objem 3 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 8.2.2013 11:31
snese se s Bojovnicí pestrou?
xPetrx  (id: 14122   Aquarium  
 kategorie střední akvária, objem 126 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.2.2013 18:50
Mám neonky pohromadě s bojovnicí a žádné napadání ze strany bojovnice jsem nikdy nepozoroval (bojovnice je totálně ignoruje ).
lemur30  (id: 14190 ) 5.3.2013 15:22
S bojovníci by se měli snést, ale spíše jen s samičkou, protože samečci bojovnice pestré jsou o dost více agresivní.
Já jich mam jen 8 a jsou v pohodě přežijou i změnu klimatu o dva stupně víc nebo míň (alespoň u mne ).
Jsou velice krasně a mne se líbí o dost více než než tetry neonové .
filip4  (id: 11967   Endlerky v pralese  
 kategorie malá akvária, objem 42 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.3.2013 10:54
MUZU se zeptat jestli kdyz bych ji mel v nadrzi s poterem krunyrovcu monohoostnych nezrali by ty mlade?
robin2003  (id: 15106 ) 27.12.2014 8:43
Pro Will: pokud ta bojovnice nepřestane. tak ji dej do větší sklenice, kelímku nebo do nějaké nádoby a jednou za dva dny jí viměn vodu. a k neonkám. klidně 4-6. ale lepší 6 protože jsou to hejnové rybky.
Nové komentáře mohou do atlasu ryb přidávat jen přihlášení uživatelé
Seznam    |<   <<   >>   >|  
Vyhledávání  Nejoblíbenější  Čeledi  Úvod  A  B  C  D  F  G  H  J  K  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  Z